מה הפרמטרים החשובים בבחירת עורך דין פלילי טוב?

תוכן עניינים

אם אתם בדיוק עומדים בפני כתב אישום או חקירה פלילית כנגדכם, המאמר הבא בדיוק בשבילכם. על מנת לבחור את עורך הדין הפלילי שייצג אתכם עליכם לתת את הדעת בנוגע למספר משתנים שאין להקל בהם ראש. אז איך צריך לבחור ? כל התשובות כאן. אם זומנתם לחקירה פלילית, או גרוע מכך – עליכם להתמודד עם כתב אישום פלילי כנגדכם, עליכם למצוא עורך דין פלילי שייצג אתכם מבחינה משפטית וילווה אתכם בתהליך הלא פשוט שעומד בפניכם. אולם, לא כל עורך דין פלילי יעמוד במשימה כפי שתצפו, ועל כן כדאי לבחור אותו בקפידה תוך התחשבות במספר משתנים משמעותיים שישפיעו על התהליך כולו.

 

חוות דעת והמלצות מלקוחות קודמים

חפשו חוות דעת והמלצות מלקוחות קודמים של אותו עורך הדין שעמו באתם בהתקשרות. בדקו מולם מה היו תוצאות המשפט, האם עורך הדין היה זמין להם בכל עת והאם התקשורת כולה הייתה נעימה, אדיבה ושירותית. המלצות מלקוחות קודמים של עורך הדין הן אישור של ממש לכך שהוא אכן מקצועי ומנוסה בעבודתו, והאם יש בו את היכולות הרגשיות להכיל לקוח שעומד בפני תהליך כל כך מורכב, על כל המשתנים שניתן להעלות על הדעת. לפרטים נוספים היכנסו ל – https://www.plili.org.il .

 

עורך דין פלילי זמין בכל עת

אחד הפרמטרים המשמעותיים ביותר בבחירת עורך דין פלילי שייצג אתכם, הוא בחירת עורך דין שמציע זמינות מקסימלית. הפרמטר חשוב כל כך מכיוון שבמקרים של כתב אישום פלילי או זימון לחקירה פלילית כנגדכם, או גרוע מכך – הליכי מעצר, תהיו זקוקים לעורך דין זמין שיכול להגיע מיד ולסייע לכם באותו הרגע. לכן, מוטב שתבחרו בעורך דין שמסוגל להציע זמינות יתרה, ואינו מייצג מספר רב של תיקים במקביל. פרמטר הזמינות חשוב גם מכיוון שתצטרכו הכוונה וייעוץ בנוגע לתהליך המשפטי שאתם הולכים לעבור יחד – ומטבע הדברים כנראה שיהיו לכם המון שאלות וחוסר וודאות.

 

מקצועיות וניסיון

רוב עורכי הדין עובדים במשרד גדול שמעסיק עורכי דין רבים, בפגישת ייעוץ ראשונית, ככל הנראה תשבו לפגישה עם מנהל המשרד או בעלי החברה – אך אין זה אומר בוודאות שהוא יהיה זה שייצג אתכם, אלא כנראה שיטיל את המשימה על אחד מעורכי הדין שעובדים במשרד. אולם, לא כל עורך דין מחזיק בניסיון והידע המקצועי הנדרש בתיק שלכם, לכן שימו לב והתעקשו שעורך הדין המייצג אתכם מנוסה בתחומו וייצג מספר תיקים דומים לשלכם בעבר.

 

עורך דין פלילי – מהן התכונות החשובות?

כשעומדים בסיטואציה מורכבת שכזו, עליכם להבטיח שעורך הדין הפלילי שבחרתם יהיה אדיב, רגיש ומכיל כלפי המצב שלכם, אם האדם המייצג אתכם יהיה חסר סבלנות כלפיכם, כנראה שתחושו הרבה יותר חוסר אונים מכפי שאתם מרגישים כעת.

עורך דין פלילי עובד בתפקיד

עורך דין חדור מטרה
התייעצו עם עורך דין

עולם המשפט הוא לא מקום שכדאי להיכנס אליו ללא אוטוריטה מקצועית. התחום המשפטי הוא לרוב מסובך ומורכב, ולכן יש להיעזר בדמות המשפטית המתאימה. לקבלת סיוע משפטי והעצה הנכונה ביותר – השאירו פרטים עכשיו!

מידע נוסף
האם זה חוקי לרכוש סיאליס ללא מרשם

שיפור האון הגברי הוא משאת נפשם של רבים. אקט מיני שיכול להימשך יותר ויותר, להביא את הגירוי לשיא ולשפר את מערכת היחסים הזוגית, הוא מטרה

חוקי מנעולנים – כל המידע

מדי פעם, ובעיקר בעתות של מעבר דירה, אנו זקוקים למנעולן. בין אם לצורך החלפת צילינדרים, או לטובת שכפול מפתחות. ישנם גם מקרים פחות  חביבים, בהם

שינוי עילת סגירת תיק

במאמר זה נסביר על עילת סגירת תיק חקירה ועל האפשרות לשנותה. על מנת למנוע בלבול ואי הבנה, נבהיר כי כאשר מדובר במאמר זה על רישום

מה זו זכות השתיקה?

נחקר שהוא חשוד ולא עד זכאי לזכויות שונות ובהן זכות השתיקה. במאמר הבא נסביר מה המשמעות של הזכות הזו, מתי כדאי להשתמש בה ומדוע צריך