האם זה חוקי לרכוש סיאליס ללא מרשם

תוכן עניינים

שיפור האון הגברי הוא משאת נפשם של רבים.

אקט מיני שיכול להימשך יותר ויותר, להביא את הגירוי לשיא ולשפר את מערכת היחסים הזוגית, הוא מטרה שאסור לזלזל בה.

בישראל, על מנת לקבל טיפול בכדור ויאגרה, יש צורך במרשם רופא.

במאמר זה נפרט מעט על דרך הפעולה של כדור הסיאליס, הדרכים להשיגו, ודגשים נוספים שחשוב לשים אליהם לב לפני שמתחילים לנטול אותו.

 

איך פועל כדור הסיאליס?

הרצון בשיפור התפקוד המיני הוא מבורך. הוא מעיד על כך שאתם עדיין נמשכים אל בת הזוג שלכם, ועדיין חפצים בכך שתוכלו ליהנות אחד עם השני. נוסף על יחסי המין, לשיפור התפקוד המיני והזקפה השפעות גם על תפיסת הערך העצמי של הגבר. לעיתים, הבעיות בתפקוד המיני מתפתחות באופן הדרגתי. הן הולכות ומחריפות ככל שהגבר מתבגר וגופו משתנה. בדיוק עבור מקרים אלו, הומצא כדור הסיאליס. מדובר בתרופה אשר פועלת על רצפטורים על כלי הדם באיבר המין הזכרי. היא למעשה מונעת פירוק של אותות כימיים המובילים לזקפה. לכן, כדור הסיאליס פועל בעוצמה אך ורק אם אתם חשים מראש משיכה מינית מסוימת, וכך אין סיכוי שתקבלו זקפה בלתי נשלטת בזמנים לא מתאימים.

 

מהן האלטרנטיבות שניתן לרכוש ללא מרשם?

סיאליס ללא מרשם זוהי תרופה אשר היכולת שלכם לדעת על אופן ייצורה ועל החומרים אותם היא מכילה מוגבלת. תרופות לשיפור האון הגברי עלולות להשפיע על פעולתן של מערכות גוף נוספות, ולכן רצוי מאוד להתייעץ עם רופא לפני שמתחילים לנטול אותן באופן קבוע. תרופות ללחץ דם למשל, חייבות להיות משולבות בזהירות עם סיאליס וטיפולים דומים, או שתסתכנו בנפילה מהירה של לחץ הדם והתעלפויות. למרות זאת, בשוק היום מסתובבים המוני כדורים אשר נועדו לשפר את התפקוד המיני הגברי. כדורים אלו נמכרים ישירות מהיצרנים, או דרך מתווכים. חשוב מאוד להתייעץ עם הרופא שלכם לפני שתתחילו לקבל את הטיפול הרלוונטי לכם. בכל מקרה, חשוב מאוד לבחון היטב לפני התחלת הטיפול האם הבעיה שלכם אכן נובעת מתפקוד מיני לקוי, או שאולי מדובר בבעיה במערכת היחסים שלכם עם בת הזוג. בעיות אלו יכולות לקבל מענה גם דרך טיפול זוגי, או בעזרת מטפלת מינית מוסמכת.

 

מדוע כדאי להיות במעקב רפואי?

התפקוד המיני אינו נפרד מפעולת שאר הגוף. מבחינה פיזיולוגית, התפקוד המיני של גברים ונשים תלוי בפעולתם המשולבת של מערכות גוף רבות ושונות. לכן, טיפול אשר מתמקד בשיפור התפקוד המיני, עלול בהחלט לגרום להפרעה פיזיולוגית באזור אחר. חשוב מאוד שתשתדלו להיות במעקב רפואי בזמן שאתם נוטלים את הטיפול. המעקב הרפואי יוכל לסייע לכם להתאים לעצמכם את המינון האופטימלי של המוצר בו אתם משתמשים. נוסף על כך, הוא יוכל להתריע בפניכם מפני בעיות והפרעות גופניות אשר המוצר גורם להן, כך שתוכלו להימנע מפגיעה בלתי הפיכה.

כדורים טבעיים

 

עורך דין חדור מטרה
התייעצו עם עורך דין

עולם המשפט הוא לא מקום שכדאי להיכנס אליו ללא אוטוריטה מקצועית. התחום המשפטי הוא לרוב מסובך ומורכב, ולכן יש להיעזר בדמות המשפטית המתאימה. לקבלת סיוע משפטי והעצה הנכונה ביותר – השאירו פרטים עכשיו!

מידע נוסף
חוקי מנעולנים – כל המידע

מדי פעם, ובעיקר בעתות של מעבר דירה, אנו זקוקים למנעולן. בין אם לצורך החלפת צילינדרים, או לטובת שכפול מפתחות. ישנם גם מקרים פחות  חביבים, בהם

שינוי עילת סגירת תיק

במאמר זה נסביר על עילת סגירת תיק חקירה ועל האפשרות לשנותה. על מנת למנוע בלבול ואי הבנה, נבהיר כי כאשר מדובר במאמר זה על רישום

מה זו זכות השתיקה?

נחקר שהוא חשוד ולא עד זכאי לזכויות שונות ובהן זכות השתיקה. במאמר הבא נסביר מה המשמעות של הזכות הזו, מתי כדאי להשתמש בה ומדוע צריך