תשמור על הבייבי שלך: הכל על ביטוח העסקים

תוכן עניינים

בתור בעלי עסקים, סביר להניח שאתם כבר יודעים ששום דבר לא צפוי, ואין לנו יכולת לדעת מה ילד יום. בדיוק בגלל זה כדאי שנעשה מה שאנחנו יכולים על מנת לדאוג לעתיד שלנו, ואחד הדברים שנמצאים ברשימה הזו הוא ביטוח לעסקים. הביטוח הזה מאפשר לכם להיות בראש שקט ולדעת שגם במקרה של אירועים חריגים לא תצטרכו להתמודד לבד עם כל ההוצאות.

 

ביטוח לעסקים

עבורנו בתור בתור בעלי עסקים, העסק הוא מקור ההכנסה העיקרי, ובמקרים רבים גם מקור ההכנסה הבלעדי. הפסדים בעסק הופכים בצורה מיידית להיות הפסדים של הכיס שלנו, ולכן בכל מה שתלוי בנו, כדאי שנעשה את מירב המאמצים למנוע הפסדים כאלו. אחד הכלים המרכזיים שיכולים לעזור לנו להתמודד עם ההפסדים בצורה טובה הוא ביטוח עסקים.

 

מה כולל הביטוח

כמו כל ביטוח, התשובה לשאלה מה כולל ביטוח לעסקים תלויה בעיקר בכם. ההיקף של הפוליסה כפוף כמובן לרצון שלכם בתור בעלי העסק, ואתם צריכים לעשות חשבון מהם התרחישים שאתם רואים לנכון לבטח את העסק שלכם מפניהם. כאן ניתן לכם סקירה על התרחישים הנפוצים יותר שכדאי שתכירו.

 

שמירה על ציוד העסק

בעסקים רבים, במיוחד עסקים ששייכים לתחום התעשייתי ישנו ציוד שעולה הרבה מאוד כסף. הציוד הזה הוא מה שמאפשר לכם להכניס כסף, וכל נזק שייגרם לציוד גם יוביל אתכם להפסדים רבים וגם כמובן ידרוש מכם להוציא כסף על התיקון של הציוד. ביטוח לעסקים יכול לכלול סעיף שבו הציוד שלכם מבוטח, ובדיוק כמו בבית, כל נזק שיקרה לציוד יהיה באחריות של הביטוח.

 

שמירה על עובדים ולקוחות

עובד או לקוח שנפגע בתוך העסק שלכם זכאי לקבל מכם פיצויים וכמובן כיסוי מלא של הוצאות הטיפול הרפואי. ההוצאות הללו יכולות להיות גבוהות מאוד, והדבר האחרון שאתם רוצים בתור בעלי עסקים זה לשאת בהן לבד. ביטוח לעסקים מכסה כמובן מקרים של פציעה עסק, לרבות פציעה של עובד או לקוח, והביטוח כבר ידאג לכל מה שהפצוע זכאי לו.

 

תביעות בגין רשלנות

בתור בעלי עסקים ונותני שירות, כל אחד מאיתנו יכול לעשות טעויות. אנחנו בני אדם, ואף אחד לא יכול להיות בטוח שטעות שלו לא תוביל לאירוע חמור יותר. לאור זאת, כדאי לבטח את השירות שאתם נותנים על מנת שבמקרה שתוגש נגדכם תביעת רשלנות תהיו מוגנים. הביטוח הזה נועד למקרים שבהם ייגזר עליכם לשלם פיצויים שכמובן יכולים להיות גבוהים מאוד.

 

לסיכום

ביטוח לעסקים נועד להבטיח לנו שבמקרה שהעסק שלנו יצטרך לשלם סכום כסף גדול שכמובן יילקח מהכיס שלנו, יהיה מי שיכסה אותו. הביטוח מכסה מגוון תרחישים כמו פציעה של עובד או לקוח, שריפה או נזק לעסק ומקרים של רשלנות עסקית. אתם פשוט צריכים לבחור את ההיקף של הפוליסה שבה אתם מעוניינים לעסק.

חוזה

 

עורך דין חדור מטרה
התייעצו עם עורך דין

עולם המשפט הוא לא מקום שכדאי להיכנס אליו ללא אוטוריטה מקצועית. התחום המשפטי הוא לרוב מסובך ומורכב, ולכן יש להיעזר בדמות המשפטית המתאימה. לקבלת סיוע משפטי והעצה הנכונה ביותר – השאירו פרטים עכשיו!

מידע נוסף
ביטוח רכב, מה הוא כולל באמת

ביטוח הרכה מהווה הוצאה משמעותית עבור כל בעל רכב. הביטוח כאמור נועד לפצות את בעל הרכב במקרה של פגיעה ברכב שלו או, לחילופין, לפצות הולך

איך מתבצע הליך תביעת ביטוח ונזיקין?

תביעות נזיקין הן בדרך כלל תביעות לפיצוי כספי, המוגשות כנגד צד שלישי – זה שגרם לנזק בכוונה או ברשלנות. הנזקים יכולים להיגרם לגוף, לרכוש, למבנה