בחינת המושג רשלנות תורמת בתביעות ביטוח

תוכן עניינים

בעולם תביעות הביטוח, אחד המושגים הכי חשובים הוא מושג הרשלנות. הרשלנות היא ביטוי לכך שמצב מסוים שהוביל לפגיעה בכם לא היה אמור לקרות, ועצם המציאות שלו נבעה כתוצאה מרשלנות של גורם אחר. הסיבה שחשוב לבחון היטב את המושג הזה נוגעת לעובדה שהוא יכול לשנות את מי שאמור לפצות אתכם במקרה של תביעות ביטוח. כאן נעזור לכם להבין איך בדיוק.

 

תביעות ביטוח

תביעות ביטוח הן תביעות שבהן אזרח תובע חברת ביטוח. החברה הזו יכולה להיות הביטוח הלאומי, חברת ביטוח של בניין משרדים או אפילו חברה שאחראית על ביטוחי רכב. ברוב המקרים של פגיעות גוף התשלום הוא גבוה, ולכן חברות הביטוח לוקחות את האחריות עליו. כידוע, חברות ביטוח לא אוהבות לשלם פיצויים, ולכן משרד עו"ד פייפר כהן כאן כדי לעזור לכם לקבל את מה שמגיע לכם.

 

מהי רשלנות

המושג רשלנות הוא מושג מפתח בעולם תביעות הביטוח. הסיבה לכך היא שבמקרה של רשלנות ייתכן שחובת התשלום תעבור מחברת הביטוח אל הגורם שהתרשל בעבודתו. כדי שזה יקרה צריכים להיות שני דברים. הדבר הראשון הוא להוכיח שאכן הייתה רשלנות. לא כל דבר שנראה כמו רשלנות אכן עונה להגדרה הזו. בנוסף, עליכם להוכיח שהרשלנות היא זו שהובילה בסופו של דבר לפגיעה.

 

איך זה יכול לעזור לנו

הסיבה שהרשלנות יכולה לעזור לכם היא שניהול של תביעה מול גורם שהתרשל היא דבר קל יותר מאשר ניהול שלה מול חברת ביטוח. לחברות הביטוח יש הרבה יותר כוח מאשר לאדם פרטי, מה שאומר שהסיכוי שלכם לקבל את כל מה שמגיע לכם גדול יותר כאשר מדובר על תביעה בגין רשלנות. נקודה נוספת היא שרשלנות גם יכולה לגרום לכך שהפיצוי בגין הפגיעה יהיה גבוה יותר.

 

אלו פיצויים ניתן לקבל בגין רשלנות

הפיצויים אותם ניתן לקבל בגין רשלנות הם בדרך כלל של נזקי גוף. רשלנות מובילה במקרים רבים לפגיעה גופנית, כאשר הסיבה יכולה להיות תאונת דרכים, מפגע סביבתי או כל דבר שהוביל לפגיעה בכם בלי שהוא היה אמור להיות היכן שהוא היה בפועל. הפיצויים שאותם תקבלו יכולים להיות פיצויים בגין נזקי גוף, פיצוי בגין היעדרות מעבודה או פיצוי לטובת מימון הוצאות רפואיות.

 

ייעוץ משפטי צמוד

כדי שאכן תקבלו את מה שיגע לכם לאחר שנפגעתם כתוצאה מרשלנות, חשוב שתקבלו ייעוץ משפטי צמוד. גם כאשר הרשלנות ברורה לעין כל, עדיין עורך דין מנוסה של הצד השני עלול להוציא אתכם בלי פיצוי. ליווי משפטי צמוד יעזור לכם להציג בפני בית המשפט את הרשלנות בצורה משכנעת.

 

לסיכום

תביעה בגין רשלנות יכולה להוביל למצב שבו הנאשם הוא לא מי שהייתם חושבים שישלם לכם את הפיצוי אלא מי שהתרשל. במקום שחברת הביטוח תשלם, אתם תוכלו להתמודד מול האדם הפרטי שהתרשל והוביל לפגיעה בכם.

תביעות ביטוח רשלנות

עורך דין חדור מטרה
התייעצו עם עורך דין

עולם המשפט הוא לא מקום שכדאי להיכנס אליו ללא אוטוריטה מקצועית. התחום המשפטי הוא לרוב מסובך ומורכב, ולכן יש להיעזר בדמות המשפטית המתאימה. לקבלת סיוע משפטי והעצה הנכונה ביותר – השאירו פרטים עכשיו!

מידע נוסף
ביטוח רכב, מה הוא כולל באמת

ביטוח הרכה מהווה הוצאה משמעותית עבור כל בעל רכב. הביטוח כאמור נועד לפצות את בעל הרכב במקרה של פגיעה ברכב שלו או, לחילופין, לפצות הולך

איך מתבצע הליך תביעת ביטוח ונזיקין?

תביעות נזיקין הן בדרך כלל תביעות לפיצוי כספי, המוגשות כנגד צד שלישי – זה שגרם לנזק בכוונה או ברשלנות. הנזקים יכולים להיגרם לגוף, לרכוש, למבנה