3 סיבות לפנות לעורך דין לענייני חינוך כעובד הוראה

תוכן עניינים

להיות עובד הוראה בישראל זה לשלב מקצוע עם שליחות. טיפוח וחינוך ילדים רכים עד להפיכתם לבוגרים צעירים הינו מקצוע בעל ערך אשר תורם רבות לבניית הארץ ולהעמדת דור חדש של צעירים אשר דוגלים בערכים חשובים. אך לעיתים, עובדי הוראה מוצאים את עצמם ניצבים חסר אונים מול המערכת שאינה קשובה לצרכיהם, או חלילה, פוגעת בהם. במקרים כאלו, כדאי שתפנו אלינו להתייעצות.

 

מי אנחנו?

גל קנר אלימי משרד עורכי דין הינו משרד בוטיק לעורכי דין המתמחה בדיני חינוך, משפחה, ומשפט חוקתי –  מנהלי. ההתמחות שלנו באספקטים השונים של דיני החינוך והבקיאות שלנו בתחום יסייעו לכם למצות את כל זכויותיכם כעובדי הוראה, החל מן הקבלה לעבודה במוסדות חינוכיים שונים, דרך הגנה על זכויותיכם כעובדים, ועד למיצוי זכויותיכם במידה ותאלצו לעבור הליך שימוע לקראת פיטורין.

 

מערכת החינוך בישראל

משרד החינוך מעסיק עשרות אלפי עובדי חינוך במשרות שונות, החל מניהול והוראה ועד להתווית תוכניות לימוד שונות. כל זה טוב ויפה אך דיני החינוך בישראל אינם מספקים ונשענים על קובץ חוקים נושן אשר עשוי טלאים טלאים של חוזרי מנכ״ל ונהלים המותירים אנשי הוראה רבים מבולבלים ולא תמיד מודעים למלוא זכויותיהם.

 

מתי כדאי לפנות אלינו?

אם הנכם עובדי הוראה ונתקלתם באחד מן המקרים הבאים, מומלץ שתבואו להתייעץ איתנו על מנת שנוכל ליידע אתכם על זכויותיכם השונות ולבדוק כיצד ניתן למצות אותן.

 

תלוש שכר לא ברור 

במידה ותלוש השכר שלכם אינו ברור ואינכם מבינים מהם מרכיביו השונים, מה שפוגע ביכולתכם להבין האם משכורתכם משולמת לכם כהלכה, במיוחד אם הנכם עובדי הוראה המועסקים במוסדות לא מוכרים ולא רשמיים, מאחר ויש צורך לוודא שאכן שכרכם תואם את גובה השכר המקובל במשק.

 

העסקת נשים

אם אתן כעובדות הוראה חשות לא מוגנות, מקופחות, או שזכויותיכן כנשים בהריון, בתהליכי טיפולי פוריות, או לאחר לידה אינן מתממשות, פנו אלינו כדי לוודא שזכויותיהן כנשים עובדות מתמלאות מתוקף חוק עבודת נשים, ולא רק מן ההסכם שלכן מול המוסד החינוכי.

 

דחיית העסקה או פיטורין שלא כדין 

אם אתם חשים כי כי מפלים אתכם בקבלה לעבודה מכל מיני סיבות, או מנסים לפטר אתכם בניגוד לנהלים, הנכם מוזמן להתייעץ איתנו ולקבל מידע על זכויותיכם.

 

לסיכום

להיות מורה בישראל זוהי שליחות, אך יש להקפיד ולשמור שכל זכויותיכם כעובדי הוראה נשמרות, החל באי אפליה בקבלה למקומות עבודה, שמירה על תנאי העסקה נאותים לנשים, ובמידה ויש צורך בהפסקת העבודה, יש לוודא שכל זכויותיכם נשמרות במהלך התהליך. כעובדי הוראה, יש לכם זכויות רבות, ואנו במשרד עורכי הדין גל קנר אלימי יכולים לסייע לכם למצות אותם על מנת שתוכלו להתפנות לעבודה החשובה באמת, החינוך לתפארת של ילדי ישראל.

איש קורא

עורך דין חדור מטרה
התייעצו עם עורך דין

עולם המשפט הוא לא מקום שכדאי להיכנס אליו ללא אוטוריטה מקצועית. התחום המשפטי הוא לרוב מסובך ומורכב, ולכן יש להיעזר בדמות המשפטית המתאימה. לקבלת סיוע משפטי והעצה הנכונה ביותר – השאירו פרטים עכשיו!

מידע נוסף
חשיבות התדמית בייצוג

אחד מהדברים המשמעותיים בבחירה בעורך דין אחד על פני אחר היא התדמית שלו. כמובן שלכל תחום התמחות ישנה תדמית אחרת הדרושה אבל בכלליות ישנן תכונות

האם פוסט טראומה נחשב כאחוזי נכות

האם ניתן לקבל קצבת נכות כתוצאה מפוסט טראומה? כל הפרטים בכתבה הבאה פוסט טראומה עלולה להתפתח לאחר חשיפה לאירוע טראומתי, חוויה קשה או מחלה שהתרחשה

מהי בוררות עסקית?

כיום, רבים בוחרים לפנות אל בוררות עסקית, כדי לפתור סכסוכים עסקיים שעלולים להוות נזק רב לחברה ולעסק, ולהעמיד את העסק בבעיות שימנעו ממנו להתפתח. בוררות