חשיבות התדמית בייצוג

תוכן עניינים

אחד מהדברים המשמעותיים בבחירה בעורך דין אחד על פני אחר היא התדמית שלו.

כמובן שלכל תחום התמחות ישנה תדמית אחרת הדרושה אבל בכלליות ישנן תכונות שכל עורך דין מעוניין לשדר – מקצועיות, מהימנות, יסודיות וכיוצא באלו.

אחת הדרכים המרכזיות לשדר תכונות כאלה או אחרות ללקוחות פוטנציאלים היא המראה.

כפי שלא נרצה לקבל טיפול רפואי מאיש מוזנח ומלוכלך, לא נרצה לשתף עורך דין בבעיות אישיות, לשלם לו ממיטב כספינו אלא אם אנחנו משוכנעים שמדובר באיש מקצועי.

לאחר שאנחנו מסכימים שהנראות משמעותית מאוד לרושם הראשוני, דבר שנראה די אינטואיטיבי, עלינו לשאול איזה אמצעי משמעותי במיוחד ליצירת הרושם הראשוני הטוב ביותר שניתן לייצר – החליפה.

 

הבחירה בחליפה

כפי שניתן להבין משם המאמר, הבחירה בחליפה משדרת יוקרתיות מקצועית. כאשר ישנו מספר רב של עורך דין, כל עורך דין צריך למתג את עצמו, אחד האמצעים הבסיסיים לכך הוא הבחירה בחליפה.

רכישת חליפה לא חייבת להיות עניין יקר. שכן ניתן למצוא בתי עסק רבים שמוכרים חליפות גברים בזול והדבר לא פוגם במראה היוקרתי ובאיכות הגבוהה של המוצר שמבטיחה שהוא יישאר שמיש לאורך הרבה זמן.

 

דברים לשים לב אליהם כשבוחרים חליפה

ישנם דברים שונים שכדאי לשים לב אליהם כאשר מדובר ברכישת חליפות – הצבע של החליפה, האם ישנו הדפס על החליפה, הצבע של המכנסיים, סוג הנעליים המחויטות שבוחרים, צבע העניבה, האם יש על העניבה הדפס או לא, סוג הגרביים ששמים ועוד עניינים רבים.

כל אחד מאלו משמעותי מאוד לאופן שבו עורך הדין יכול להיתפש בעיניי הלקוחות שלו. כידוע ישנם צבעים קלאסיים יותר, לעומת צבעים פחות קונבנציונאליים. הבחירה בצבעים עזים יותר או צבעים שלא בוחרים בהם בדרך כלל יכולה לשדר יצירתיות, לעומת הבחירה בצבעים הקלאסיים שיכולה לסמל מקצועיות וותק ארוך שנים.

פעמים רבות ניתן לשלב בין שני הקצוות – בחירה בחליפה בצבעים קלאסיים לצד עניבה צבעונית וגרביים שתואמים לה. גיוון מסוג זה יכול לייצר תחושה של שילוב, לצד וותק וניסיון רב שנים גם את היציאה הקטנה מן הקופסא שנדרשת.

 

בטחון

לצד שיווק עצמי, סוג הלבוש יכול להשרות תחושה של ביטחון אצל הלקוחות. לקוח שיודע שעורך הדין שלו מוצלח, גם לאחר שבחר בו, יהיה שמח יותר, דבר שיקל על עבודת עורך הדין, יגדיל את הסיכויים שימליצו עליו והוא יוכל להתמקד בסיבה שלשמה נשכר – העבודה המשפטית ולא השיווקית.

ייצוג של יוקרה וותק פעמים רבות גורם ללקוחות תחושה שישנה תמורה לסכומים השעתיים שהם משלמים, כלומר, שהם מקבלים שירות מאיש המקצוע הטוב ביותר – כמו שהם משקיעים בו כסף רב, הוא משקיע בהם ומתלבש באופן מכבד.

הבחירה בחליפה היא בחירה משמעותית שכוללת יתרונות שיווקיים ויכולה להקל גם בעבודה המשפטית השוטפת מול הלקוחות עצמם.

 

חליפה עם עניבה

עורך דין חדור מטרה
התייעצו עם עורך דין

עולם המשפט הוא לא מקום שכדאי להיכנס אליו ללא אוטוריטה מקצועית. התחום המשפטי הוא לרוב מסובך ומורכב, ולכן יש להיעזר בדמות המשפטית המתאימה. לקבלת סיוע משפטי והעצה הנכונה ביותר – השאירו פרטים עכשיו!

מידע נוסף
האם פוסט טראומה נחשב כאחוזי נכות

האם ניתן לקבל קצבת נכות כתוצאה מפוסט טראומה? כל הפרטים בכתבה הבאה פוסט טראומה עלולה להתפתח לאחר חשיפה לאירוע טראומתי, חוויה קשה או מחלה שהתרחשה

מהי בוררות עסקית?

כיום, רבים בוחרים לפנות אל בוררות עסקית, כדי לפתור סכסוכים עסקיים שעלולים להוות נזק רב לחברה ולעסק, ולהעמיד את העסק בבעיות שימנעו ממנו להתפתח. בוררות

הכירו את עורך דין עמית ורד

מכרים המליצו לכם על עורך דין עמית ורד ואתם רוצים לקרוא פרטים נוספים אודותיו? שמעתם על המשרד שנמצא בראשון לציון אבל אין לכם עוד מידע