כך אפשר להפיק את המיטב מהעורך דין שלך

תוכן עניינים

עורכי דין הם בעלי מקצוע משכמם ומעלה, אשר למדו, שיננו, קראו וסיכמו ביסודיות כמויות עצומות של מידע, כדי לעמוד בהצלחה בבחינות הקשות, בין הקשות ביותר, שיש לעבור, כדי להפוך לאנשי מקצוע ראויים, שמרוויחים את לחמם מייצוג משפטי של לקוחותיהם.

מכאן נובע כי לכל עורך דין יש פוטנציאל לספק לכם שירות מקצועי לעילא, שיש בידיו כלים, ידע ויכולות, אשר לא קיימים אצל כל אדם וכי הוא יכול לעזור לכם מאוד – אם נקלעתם לתסבוכת משפטית כלשהי.

אבל גם עורכי דין טובים, נוהגים לייצג לפעמים את חשבון הבנק שלהם ולא את הלקוח. אז איך תוודאו שעורך הדין שלכם עובד בשבילכם ועושה הכל, כדי לייצג אתכם היטב?

 

עורכי דין שהורסים לכולם את האמון

למרות היכולות יוצאות הדופן, אותן רוכשים עורכי דין בתחילת הדרך, לא כולם בוחרים להשתמש בהן לטובה ולכן, הורסים את אמון הציבור בעורכי הדין בדרכים שונות:

  • שירות מזלזל ולא איכותי
  • התעלמות מהלקוח לאחר קבלת שכר הטרחה
  • גביית שכר טרחה גבוה מדי, שלא הוסכם עליו מלכתחילה ועוד.

 

אבל מה שלא כולם מבינים הוא, שאפשר להתנהל מול עורכי דין בצורה אחרת, כדי להבטיח שדברים כאלה לא יקרו לכם.

 

הכירו את התיק שלכם

אל תסתפקו לעולם במילה של עורך הדין. מומלץ להכיר היטב את המקרה שלכם בהיבט המשפטי שלו. להכיר את ההליכים המקובלים, לדעת מה יש לצפות מעורך דין המייצג אתכם וכמה מקובל לשלם.

כך יהיה הרבה יותר קשה לעורך הדין שלכם לתת לכם שירות חלקי, או לגבות מכם שכ"ט גבוה מדי, או להונות אתכם בכל דרך שהיא.

 

בקשו הערכת עלויות מראש

במקרים רבים, כמו בדיני נזיקין למשל, נהוג לשלם לעורך דין רק אם ניצחתם במשפט, לפי אחוז מוסכם מראש מסכום הפיצויים. יחד עם זאת, פניה לבית המשפט כרוכה בהוצאות נלוות רבות, שיכולות להגיע לאלפי שקלים, כמו אגרות, היטלים, מומחה למתן עדות ועוד.

משום כך, חשוב לבקש מעורך הדין שלכם לתת לכם הערכה מראש – כמה תצטרכו להוציא על הוצאות נלוות אלה, עוד לפני תשלום שכר הטרחה.

 

היו מעורבים

עורך הדין הוא המומחה המקצועי שלכם לצורך ההליך המשפטי, אבל אתם צריכים להיות תמיד עם יד על הדופק ולדעת מה קורה. בין היתר – בקשו לקרוא את כתב התביעה לפני הגשתו, כדי להוסיף הערות ותיקונים במידת הצורך. אם הוא מכין לכם הסכם פשרה, התעקשו לעבור גם עליו וכן הלאה.

 

לסיכום

כדי להוציא את המיטב מעורך הדין שלכם, עליכם לבחור אותו בקפידה, להשאיר מעורבים בכל פרטי התיק שלכם וללמוד גם את התחום המשפטי הנוגע למקרה, כדי שתדעו למה לצפות. עורך דין שפועל מול לקוחות נבונים, ערניים ומביני עניין, יקפיד הרבה יותר על התנהלות תקינה ויסודית, כדי לסייע לכם לקבל את מה שמגיע לכם https://mkadv.co.il .

הכירו את התיק שלכם

עורך דין חדור מטרה
התייעצו עם עורך דין

עולם המשפט הוא לא מקום שכדאי להיכנס אליו ללא אוטוריטה מקצועית. התחום המשפטי הוא לרוב מסובך ומורכב, ולכן יש להיעזר בדמות המשפטית המתאימה. לקבלת סיוע משפטי והעצה הנכונה ביותר – השאירו פרטים עכשיו!

מידע נוסף
חשיבות התדמית בייצוג

אחד מהדברים המשמעותיים בבחירה בעורך דין אחד על פני אחר היא התדמית שלו. כמובן שלכל תחום התמחות ישנה תדמית אחרת הדרושה אבל בכלליות ישנן תכונות

האם פוסט טראומה נחשב כאחוזי נכות

האם ניתן לקבל קצבת נכות כתוצאה מפוסט טראומה? כל הפרטים בכתבה הבאה פוסט טראומה עלולה להתפתח לאחר חשיפה לאירוע טראומתי, חוויה קשה או מחלה שהתרחשה

מהי בוררות עסקית?

כיום, רבים בוחרים לפנות אל בוררות עסקית, כדי לפתור סכסוכים עסקיים שעלולים להוות נזק רב לחברה ולעסק, ולהעמיד את העסק בבעיות שימנעו ממנו להתפתח. בוררות

הכירו את עורך דין עמית ורד

מכרים המליצו לכם על עורך דין עמית ורד ואתם רוצים לקרוא פרטים נוספים אודותיו? שמעתם על המשרד שנמצא בראשון לציון אבל אין לכם עוד מידע