נפצעת בעבודה? כך תקבל את כל הזכויות שמגיעות לך

תוכן עניינים

תאונות עלולות לקרות בכל מקום עבודה, ואם נפצעתם במקום עבודתכם, חשוב שתכירו את זכויותיכם וחשוב שתנקטו בצעדים הדרושים כדי להבטיח שתקבלו את הפיצוי והתמיכה המגיעים לכם. במאמר הקרוב נדריך אתכם כיצד לפעול לאחר פציעה במקום העבודה, כך שתוכלו לקבל את הזכויות שמגיעות לכם.

 

פנייה לטיפול רפואי

בראש ובראשונה, לאחר פציעה במקום העבודה פנו מיד לטיפול רפואי. הבריאות שלכם היא בראש סדר העדיפויות, ובדיקה רפואית מהירה לא רק תבטיח שתקבלו את הטיפול הדרוש לכם, אלא גם תיצור תיעוד הכרחי של הפציעות שלכם. התיעוד הרפואי יהיה קריטי בעת ניהול ההליך לקבלת הזכויות והפיצויים שמגיעים לכם, שמומלץ מאוד לקיים אותו בליווי של עורך דין תאונות עבודה.

טיפול רפואי

דיווח למעסיק

לאחר הפנייה לטיפול רפואי והתייעצות עם עורך דין תאונות עבודה, דווחו על הפגיעה למעסיק שלכם בהקדם האפשרי. מקומות העבודה חייבים לקיים נוהל ייעודי לדיווח על תאונות ופציעות. אי דיווח למעסיק עלול לסכן את יכולתכם לתבוע פיצויים בהמשך. במסגרת הדיווח, ספקו תיאור מפורט של האירוע, כולל השעה, התאריך וכל העדים הנוכחים. מידע זה יהיה חיוני לביסוס תקפות התביעה שלכם בהמשך.

 

הגשת תביעה לביטוח לאומי

לאחר שפניתם לטיפול רפואי ודיווחתם על האירוע, יש להגיש תביעה לביטוח לאומי כדי להתחיל ולממש את הזכויות שלכם. כמו כן, אופי וסוג התביעה יצטרכו להיות מותאמים לפציעה שלכם, שכן פציעות שונות מקדמות הליכים שונים מול המוסדות הרלוונטיים. כדי לבחור בהליך המתאים ביותר, זה שיספק לכם את גובה הפיצויים הגובה ביותר, יש להיוועץ עם איש מקצוע משפטי, שידע לבחון את המקרה ולהכווין אתכם במסלול המתאים ביותר.

 

שיתוף פעולה עם הליכי התביעה

שיתוף פעולה מלא עם תהליך התביעות, נדרש כדי למקסם את הסיכויים לתוצאה חיובית בהליך. הדבר עשוי להיות כרוך במתן תיעוד נוסף, לרבות תיעוד רפואי או הצהרות של עדים. כדי להצליח בכך, שמרו עותקים של כל המסמכים הקשורים לפציעה שלכם, כולל חשבונות רפואיים, מרשמים וכל התכתבות רלוונטיות עם המעסיק שלכם.

 

ערעור במידת הצורך

אם תביעתכם נדחתה, אל תתייאשו. תביעות רבות נדחות בתחילה אך ניתן לערער עליהן בהצלחה. במקרה כזה, התייעצו עם עורך דין מנוסה, שיוכל ללוות אתכם בתהליך הערעור ולהבטיח הגנה על זכויותיכם.

 

תביעת נזקי גוף

בנוסף לפיצוי שמתקבל מהביטוח הלאומי, ייתכן שתהיו זכאי לפיצויים נוספים בהתאם לנסיבות הפציעה שלכם במקום העבודה. לדוגמה, אם הפציעה שלכם נגרמה עקב התנהלות רשלנית של מקום העבודה, ייתכן שתוכלו להמשיך בתביעת רשלנות על  נזקי גוף.

 

כך תקבלו את כל מה שמגיע לכם לאחר פציעה במקום העבודה

פגיעה בעבודה יכולה להיות חוויה מרתיעה, אך הבנת הזכויות שלכם ונקיטת פעולה מהירה עשויות להיות גורליות. פנו לטיפול רפואי, דווחו על האירוע למעסיק שלכם, הגישו תביעת פיצויים לעובדים והתייעצו בהקדם עם עורך דין תאונות עבודה מיומן. על ידי ביצוע שלבים אלה, תוכלו לנווט בתהליך בתבונה וביעילות, ולהבטיח שתקבלו את כל הזכויות והפיצויים המגיעים לכם.

נפגע בעבודה

עורך דין חדור מטרה
התייעצו עם עורך דין

עולם המשפט הוא לא מקום שכדאי להיכנס אליו ללא אוטוריטה מקצועית. התחום המשפטי הוא לרוב מסובך ומורכב, ולכן יש להיעזר בדמות המשפטית המתאימה. לקבלת סיוע משפטי והעצה הנכונה ביותר – השאירו פרטים עכשיו!

מידע נוסף
חשיבות התדמית בייצוג

אחד מהדברים המשמעותיים בבחירה בעורך דין אחד על פני אחר היא התדמית שלו. כמובן שלכל תחום התמחות ישנה תדמית אחרת הדרושה אבל בכלליות ישנן תכונות

האם פוסט טראומה נחשב כאחוזי נכות

האם ניתן לקבל קצבת נכות כתוצאה מפוסט טראומה? כל הפרטים בכתבה הבאה פוסט טראומה עלולה להתפתח לאחר חשיפה לאירוע טראומתי, חוויה קשה או מחלה שהתרחשה

מהי בוררות עסקית?

כיום, רבים בוחרים לפנות אל בוררות עסקית, כדי לפתור סכסוכים עסקיים שעלולים להוות נזק רב לחברה ולעסק, ולהעמיד את העסק בבעיות שימנעו ממנו להתפתח. בוררות