4 דברים שחייבים לדעת לפני שבוחרים ייצוג משפטי

תוכן עניינים

כל אחד מאיתנו יעמוד מול הליך משפטי כזה או אחר במהלך החיים. בין אם מדובר בעניינים עסקיים או משפחתיים או חס וחלילה אפילו פליליים – בחירה של ייצוג משפטי היא אחד מהשלבים הראשונים להתמודדות עם ההליך המדובר. ריכזנו בעבורכם 4 דברים חשובים שאתם חייבים לדעת לפני שאתם בוחרים את עורך הדין שייצג אתכם.

 

בחירת ייעוץ משפטי בצורה הנכונה

לפני כניסה אל הליך משפטי כזה או אחר, גם מהצד התובע וגם מהצד הנתבע, יש צורך בבחירת ייעוץ משפטי. בחירה זו חשובה מאוד ותשפיע על כל ההליך וכמובן שגם על תוצאותיו. חשוב מאוד שלא למהר ולבחור עורך דין מהרגע להרגע אלא להתייחס לבחירה זאת בכובד ראש. אם אתם עומדים בפתחו של הליך משפטי ואתם זקוקים לעורך דין שייצג אתכם, כדאי לכם לפנות לאשת מקצוע אמינה ומקצועית כמו עו"ד פייגל.

 

התמחות, מקצועיות וניסיון בתחום

המקצועיות והניסיון של עורך הדין שלכם יכריעו רבות בשאלת התוצאות של ההליך המשפטי בו אתם עומדים לקחת חלק. חשוב לברר מספר דברים לגבי עורך הדין שאת שירותיו אתם מעוניינים לשכור כדי לייצג אתכם, כמו מידת ההתמחות שלו בתחום הספציפי שבו ההליך עומד לעסוק, רמת ההכשרה שלו בתחום עריכת הדין, וכמובן מספר התיקים בהם הוא ייצג לקוחות מול בית המשפט. רמת ההכשרה של עורך הדין תלויה במקומות עבודה קודמים שלו וכן במוסד בו הוא עבר את הכשרתו הבסיסית.

 

שכר טרחה והסדר התשלומים

חשוב לברר לפני בחירת עורך דין לייצוג מהו שכר הטרחה שעתיד להיגבות מכם על שירותיו. עורכי דין שונים לוקחים שכר טרחה שונה אחד מהשני, וזאת כתלות במספר רב של גורמים. חשוב לברר ששכר הטרחה הנגבה על ידי עורך הדין הנבחר מתאים לכם ולא יהווה בעיה כלכלית בהמשך. כמו כן חשוב לבדוק מתי ובאיזה שלבים של ההליך המשפטי ייגבה מכם שכר הטרחה של עורך הדין.

 

גודל המשרד עורכי דין וההשלכות של כך

לגודל משרד עורכי הדין שבו עובד עורך הדין שבחרתם כדי לייצג אתכם, יש השלכות משמעותיות על ההתנהלות מולכם. למשרדים גדולים יש יתרון המתבטא בכך שהייצוג שלכם בתיק לא ייפגע כתוצאה מהשבתה של עורך דין זה או אחר. לעומת זאת, למשרדים קטנים יש את יתרון היחס האישי ללקוח, דבר שיכול לעזור לכם בהמשך.

 

הבנה, הסברים וקשר אישי עם העורך דין

דבר נוסף שחשוב לשים לב אליו הוא הקשר הבינאישי ביניכם לבין עורך הדין שבחרתם.  כימיה בינאישית טובה היא חשובה ויעילה. בנוסף לכך, שימו לב שאתם מבינים לעומק את דבריו של עורך הדין שאיתו אתם עובדים. עורכי דין רבים משתמשים בשפה גבוהה ובמונחים מסובכים ובכך מונעים מהלקוחות שלהם להבין את מצב התיק המשפטי שהם לוקחים בו חלק.

4 דברים שחייבים לדעת לפני שבוחרים ייצוג משפטי

עורך דין חדור מטרה
התייעצו עם עורך דין

עולם המשפט הוא לא מקום שכדאי להיכנס אליו ללא אוטוריטה מקצועית. התחום המשפטי הוא לרוב מסובך ומורכב, ולכן יש להיעזר בדמות המשפטית המתאימה. לקבלת סיוע משפטי והעצה הנכונה ביותר – השאירו פרטים עכשיו!

מידע נוסף
חשיבות התדמית בייצוג

אחד מהדברים המשמעותיים בבחירה בעורך דין אחד על פני אחר היא התדמית שלו. כמובן שלכל תחום התמחות ישנה תדמית אחרת הדרושה אבל בכלליות ישנן תכונות

האם פוסט טראומה נחשב כאחוזי נכות

האם ניתן לקבל קצבת נכות כתוצאה מפוסט טראומה? כל הפרטים בכתבה הבאה פוסט טראומה עלולה להתפתח לאחר חשיפה לאירוע טראומתי, חוויה קשה או מחלה שהתרחשה

מהי בוררות עסקית?

כיום, רבים בוחרים לפנות אל בוררות עסקית, כדי לפתור סכסוכים עסקיים שעלולים להוות נזק רב לחברה ולעסק, ולהעמיד את העסק בבעיות שימנעו ממנו להתפתח. בוררות