למה חשוב לבחור עו"ד שגר באזור שקרוב אליכם

תוכן עניינים

עורך דין הינו אחד מבעלי המקצוע שכל אדם יזדקק לו לאורך השנים, בין אם מדובר על עורך דין לענייני משפחה, עורך דין פלילי או עורך דין בתחום הנדל"ן.

לעורך הדין בכל אחד מהתחומים ישנו תפקיד מכריע בנושא שדרוש לכם, החל מחתימה על חוזה ועד להגשת תביעה.

לכן חשוב מאוד לבחור את עורך הדין נכון.

אחד האלמנטים שחשוב לבחון לפני שבוחרים עורך דין הינו המיקום שלו.

אז למה חשוב לבחור עורך דין מהאזור שלכם?

 

מי צריך לשכור את שירותיו של עורך דין?

אנשים רבים בטוחים שהם לעולם לא יצטרכו את שירותיו של עורך דין, אך המציאות היא שכמעט כל אדם יידרש בסופו של יום בלכל הפחות ייעוץ של עורך דין מקצועי. ישנן סיבות רבות לפנות לעורך דין, מספר דוגמאות לכך: חתימה על חוזה רכש לדירה, חקירה במשטרה, הגשת תביעה או הליך גירושין.

 

נגישות וקרבה

הסיבה הראשונה שמומלץ לבחור בעורך דין הקרוב לאזור שלכם הינה נושא הנגישות. אומנם העולם שאחרי הקורונה לימד אותנו שניתן לעשות כל פגישה בזום, אך ישנם מקרים בהם אין חלופה לפגישה פנים מול פנים. במקרים רבים, תדרשו להגיע למספר רב של פגישות עם עורך הדין. חשוב מאוד שהפגישות הללו יהיו בקרבה אליכם, כך שלא תבזבזו זמן רב בהגעה למקום.

 

קשרים זה חובה

סיבה נוספת לבחור בעורך דין מהסביבה שלכם הינה נושא הקשרים. בדרך כלל אנשים מכירים בעלי מקצוע ואנשים מהתחום שלהם באזור בו הם גרים או עובדים. באופן הזה תוכלו להעזר בקשרים של עורך הדין שלכם. דוגמה לכך הינה פנייה לאיש מקצוע עורך דין פלילי בצפון אשר מכיר את כל אנשי הקשר במשטרה ובפרקליטות באזור הצפון.

 

הכרות עם השטח

בהמשך לנושא הקשרים, ישנם מקרים בהם חשובה מאוד גם ההיכרות הפיזית עם אזור המגורים שלכם. לדוגמה אם עברתם תאונת דרכים ומדובר על תביעה של ביטוח החובה או של הנהג הפוגע, עורך דין אשר מכיר את האזור ידע לענות על שאלות הקשורות בתווי הכבישים או בתשתיות באופן טוב יותר מאשר עורך דין שמעולם לא ביקר בעיר בה אתם גרים.

דוגמה נוספת הינה בתחום הנדל"ן, בתחום זה אומנם ישנם קבלנים אשר עובדים באופן רוחבי בכל המדינה, אך זה ידוע כי ישנם פרויקטים מוצלחים יותר ופחות של כל קבלן. עם הכירות של הדברים בשטח, עורך הדין יכול להמליץ לכם בצורה טובה יותר ולעיתים אף להציל אתכם עסקה גרועה.

 

מה עוד חשוב לבדוק לגבי עורך הדין לפני שבוחרים?

אומנם מומלץ מאוד לבחור עורך דין הנמצא בקרבתכם, אך מתוך עורכי הדין שנמצאים באזורכם חשוב מאוד לבחור את זה שמתמחה באופן מובהק בתחום שאתם צריכים. כמו כן, חשוב לוודא שלעורך הדין יש ניסיון בתחום והמלצות טובות. בשילוב כל אלו תקבלו בעל מקצוע מומחה ומקצועי.

איש קורא

 

עורך דין חדור מטרה
התייעצו עם עורך דין

עולם המשפט הוא לא מקום שכדאי להיכנס אליו ללא אוטוריטה מקצועית. התחום המשפטי הוא לרוב מסובך ומורכב, ולכן יש להיעזר בדמות המשפטית המתאימה. לקבלת סיוע משפטי והעצה הנכונה ביותר – השאירו פרטים עכשיו!

מידע נוסף
חשיבות התדמית בייצוג

אחד מהדברים המשמעותיים בבחירה בעורך דין אחד על פני אחר היא התדמית שלו. כמובן שלכל תחום התמחות ישנה תדמית אחרת הדרושה אבל בכלליות ישנן תכונות

האם פוסט טראומה נחשב כאחוזי נכות

האם ניתן לקבל קצבת נכות כתוצאה מפוסט טראומה? כל הפרטים בכתבה הבאה פוסט טראומה עלולה להתפתח לאחר חשיפה לאירוע טראומתי, חוויה קשה או מחלה שהתרחשה

מהי בוררות עסקית?

כיום, רבים בוחרים לפנות אל בוררות עסקית, כדי לפתור סכסוכים עסקיים שעלולים להוות נזק רב לחברה ולעסק, ולהעמיד את העסק בבעיות שימנעו ממנו להתפתח. בוררות