הכירו את עורך דין עמית ורד

תוכן עניינים

מכרים המליצו לכם על עורך דין עמית ורד ואתם רוצים לקרוא פרטים נוספים אודותיו? שמעתם על המשרד שנמצא בראשון לציון אבל אין לכם עוד מידע מעבר לזה? אם עניתם בחיוב על אחת מהשאלות, אתם יכולים

להיות בטוחים שהגעתם למקום הנכון.

נפגשנו עם עורך הדין המבוקש לכמה דקות בבית קפה בראשון לציון, כדי להכיר אותו מקרוב וריכזנו עבורכם את כל המידע במקום אחד.

הנה כל הפרטים שאתם צריכים לדעת אודותיו:

 

מהם הדגשים של עורך דין עמית ורד?

בזמן שהוא לגם מכוס הקפה שהזמין לעצמו, סיפר לנו עו"ד ורד אודות 4 הדגשים שהוא והמשרד שלו עובדים לפיהם. להלן 4 הדגשים הללו:

  1. ניסיון

לעורך דין ורד ולעמיתיו יש ניסיון רב של שני עשורים, במהלכם הם צברו ניסיון רב בטיפול של תיקים רבים (אלפי תיקים). מדובר בתיקים מורכבים מאוד וחלקם אף נשמעו בתקשורת.

 

  1. מצוינות

בזמן שעורכי דין אחרים שואפים למצוינות, עו"ד ורד מביא את המצוינות אל המקצוע. בנוסף לכך, הוא ועמיתיו משלבים גם חדשנות ואף חשיבה יצירתית בכל התיקים המשפטיים שהם לוקחים בהם חלק, תוך שאיפה להיות הטובים ביותר בתחום מכל בחינה שהיא.

 

  1. מחויבות ללקוחות

כפי שאתם כבר יודעים, מדובר במשרד לא רגיל, אלא משרד בוטיק. היתרון במשרד מסוג זה זו העובדה שעו"ד ורד ועמיתיו, משקיעים ביחסים ארוכי טווח עם כל לקוח, תוך שקיפות מלאה וזמינות גבוהה.

 

  1. תוצאות

כל לקוח של עו"ד ורד יודע מראש את תהליכי העבודה שצפויים להיות במהלך הטיפול המשפטי. ורד מציין כי כל תהליך עבודה מותאם באופן המדויק ביותר לכל לקוח. הדבר מאפשר בעצם להשיג תוצאות מנצחות בכל תיק מחדש.

 

פרטים אודות המשרד

המשרד נקרא "משרד עורכי דין עמית ורד" והוא נוסד בשנת 1998. מדובר במשרד בוטיק שנמצא בראשון לציון ברחוב רוטשילד 15 במתחם גן העיר המפורסם. המשרד עוסק במגוון חתומים, להלן כמה מהם:

  • משפחה וגירושין
  • חוזים
  • ליטיגציה לעסקים וחברות
  • מיסוי ומקרקעין
  • משפט מסחרי

תוכלו להגיע בתיאום מראש לפגישה עם עורך הדין עמית ורד. כדאי שתדעו שהמשרד פתוח בימים ראשון עד חמישי בין השעות 9 בבוקר ל-8 בערב (השעות עשויות להשתנות, לכן מומלץ להתקשר מראש ולתאם פגישה). המשרד פתוח גם בימי שישי, בין השעות 9 בבוקר ל-13 בצהריים. אם אתם מעוניינים בפרטים נוספים אודות המשרד, אנו מזמינים אתכם ללחוץ על הקישור הבא: https://www.amitvered.co.il.

 

לסיכום

כעת, אפשר לומר שאתם מכירים את עו"ד עמית ורד. מסרנו לכם את כל הפרטים המקצועיים אודותיו ואודות המשרד והעמיתים שלו. עכשיו אתם יודעים שמדובר בעורך דין מקצועי, עם צוות מקצועי ומשרד בוטיק שיאפשר לכם לקבל את הליווי המשפטי הטוב ביותר. כך שכל מה שנותר לכם לעשות כעת זה ליצור איתו קשר.

 

משקל

עורך דין חדור מטרה
התייעצו עם עורך דין

עולם המשפט הוא לא מקום שכדאי להיכנס אליו ללא אוטוריטה מקצועית. התחום המשפטי הוא לרוב מסובך ומורכב, ולכן יש להיעזר בדמות המשפטית המתאימה. לקבלת סיוע משפטי והעצה הנכונה ביותר – השאירו פרטים עכשיו!

מידע נוסף
חשיבות התדמית בייצוג

אחד מהדברים המשמעותיים בבחירה בעורך דין אחד על פני אחר היא התדמית שלו. כמובן שלכל תחום התמחות ישנה תדמית אחרת הדרושה אבל בכלליות ישנן תכונות

האם פוסט טראומה נחשב כאחוזי נכות

האם ניתן לקבל קצבת נכות כתוצאה מפוסט טראומה? כל הפרטים בכתבה הבאה פוסט טראומה עלולה להתפתח לאחר חשיפה לאירוע טראומתי, חוויה קשה או מחלה שהתרחשה

מהי בוררות עסקית?

כיום, רבים בוחרים לפנות אל בוררות עסקית, כדי לפתור סכסוכים עסקיים שעלולים להוות נזק רב לחברה ולעסק, ולהעמיד את העסק בבעיות שימנעו ממנו להתפתח. בוררות