איך תובעים חברת תעופה?

תוכן עניינים

בתקופה האחרונה אנו עדים לעלייה משמעותית במספר התביעות כנגד חברות התעופה. שכן, תקופת הקורונה הובילה לצמצומים בכוח האדם וגרמה לשינוי בהתנהלות חברות התעופה הישראליות והבין לאומיות. הדבר הוביל למצבים שגורמים ללא מעט אנשים לברר פרטים אודות תביעה כנגד חברות תעופה. יצאנו להבין למה עושים זאת והכי חשוב – איך תובעים את חברות התעופה? הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים החשובים בנושא.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

במרבית המקרים אנחנו מסתייעים בגורמים חיצוניים שמאפשרים לנו לדעת את הפרטים העדכניים ביותר בנוגע לנושא שבו המדריך מתמקד. כך שבנוסף לקריאת מאמרים וספרים בתחום, אנו פונים אל יודעי דבר. הפעם בחרנו לפנות אל אנשים שתבעו בעבר את חברת התעופה שעמה טסו. כדי להגיע אליהם, היינו צריכים לפרסם פוסט בנושא ברחבי הפייסבוק. הדבר הוביל אותנו אל מעל ל – 20 איש שליוו אותנו והסבירו לנו איך עושים זאת שלב אחר שלב.

 

איך תובעים את חברת התעופה? השלב ה  – 1

השלב הראשון מצריך מכם לפנות אל עורך דין מומלץ. כזה שמישהו אמר לכם שהוא הסתייע בשירותיו וגילה שמדובר בעורך דין מומלץ שיודע דבר בתחום. רבים מהגורמים שסייעו לנו המליצו על עורך דין אשר רוטבאום שבקיא בתחום זה. אם תרצו לברר פרטים נוספים אודותיו לפני שתפנו, תוכלו לדלג מיד אל השלב ה – 2 ולגלות איך עושים זאת.

 

איך תובעים את חברת התעופה? השלב ה  – 2

השלב השני מצריך מכם לערוך בירור מקיף ברחבי הרשת כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם בוחרים בעורך דין טוב שבקיא בתחום וישיג לכם את הפיצויים שמגיעים לכם בהתאם לחוק. כדי שזה יקרה, אתם צריכים לבדוק פרטים ברחבי הרשת ולשאול את האנשים שתבעו בעבר מי סייע להם.

סביר להניח שתקבלו מעל  ל – 3 שמות של עורכי דין שונים. כדי שתוכלו לבחור את המתאים לכם ביותר, אתם צריכים לבקש המלצות. ניתן לעשות זאת באמצעות פרסום פוסט בקבוצות שונות בפייסבוק או בפורומים של טסים לחו"ל.

 

איך תובעים את חברת התעופה? השלב ה  – 3

בשלב זה אתם צריכים לתאם פגישה עם עורך הדין הנבחר. שימו לב שאתם כנראה תידרשו להביא אתכם מסמכים חשובים מראש. חשוב מאוד שתביאו אותם אתכם. שכן, עורך הדין יצטרך אותם כדי להגיש את התביעה ולהתחיל בהליך. הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך ציינו כי ברוב המקרים מדובר במסמכים הבאים:

  • כרטיסי טיסה
  • פרטי חברת התעופה
  • תיעוד של התכתבויות עם גורמים מחברת התעופה

אם אינכם בטוחים מה עליכם להביא אתכם, תמיד אפשר ליצור קשר עם עורך הדין טרם הפגישה ולכתוב את המסמכים הדרושים כדי שלא תגיעו בטעות בידיים ריקות. עורך הדין יבצע עבורכם את הליך התביעה.

 

לסיום

עד כאן המדריך שעשה לכם סדר בנוגע להליך התביעה כנגד חברות תעופה, שיהיה בהצלחה!

חֶברַת תְעוּפָה

עורך דין חדור מטרה
התייעצו עם עורך דין

עולם המשפט הוא לא מקום שכדאי להיכנס אליו ללא אוטוריטה מקצועית. התחום המשפטי הוא לרוב מסובך ומורכב, ולכן יש להיעזר בדמות המשפטית המתאימה. לקבלת סיוע משפטי והעצה הנכונה ביותר – השאירו פרטים עכשיו!

מידע נוסף
חשיבות התדמית בייצוג

אחד מהדברים המשמעותיים בבחירה בעורך דין אחד על פני אחר היא התדמית שלו. כמובן שלכל תחום התמחות ישנה תדמית אחרת הדרושה אבל בכלליות ישנן תכונות

האם פוסט טראומה נחשב כאחוזי נכות

האם ניתן לקבל קצבת נכות כתוצאה מפוסט טראומה? כל הפרטים בכתבה הבאה פוסט טראומה עלולה להתפתח לאחר חשיפה לאירוע טראומתי, חוויה קשה או מחלה שהתרחשה

מהי בוררות עסקית?

כיום, רבים בוחרים לפנות אל בוררות עסקית, כדי לפתור סכסוכים עסקיים שעלולים להוות נזק רב לחברה ולעסק, ולהעמיד את העסק בבעיות שימנעו ממנו להתפתח. בוררות