איך להימנע מגירושין

תוכן עניינים

חושבים שהגיע הזמן להיפרד ולהתגרש? אל תמהרו להרים ידיים. באמצעות הליך גישור ניתן להגיע לעמק השווה וליישב מחלוקות, עד לכדי החזרת המשפחה לשלמותה. עו"ד מגשרת דגנית אלישיב מסבירה.

הימנעות מגירושין – האם זה אפשרי?

לצערנו, זוגות רבים בישראל נוטים להרים ידיים בקלות ומשום כך פונים להליך גירושין. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי על אף כי נראה כי הליך גירושין הינו הליך פרוצורלי אשר מסתיים בקלות ובמהירות, ישנם מקרים בהם ההליך הזה הופך למכוער במיוחד עד לכדי תביעות הדדיות של בני הזוג, מה שמשליך באופן משמעותי על התהליך עצמו וגורר ריבים מכוערים אשר עלולים להוביל למפח נפש של ממש ולתסכול רב. משום כך, חשוב לזכור כי הימנעות מגירושין היא אפשרית, כל זאת באמצעות עורך דין גירושין דגנית אלישיב.

לב ושני אנשים
לב ושני אנשים

הליך גישור לצורך הימנעות מגירושין

עורכת הדין דגנית אלישיב הינה מומחית לדיני משפחה ובעלת התמחות ספציפית בהליך גישור. ע"פ עורכת הדין דגנית אלישיב, תהליך מסוג זה מתאים בעבור זוגות אשר רוצים ומעוניינים ליישב את המחלוקות בינהם, כל זאת על מנת להימנע מהליך של גירושין ויציאה לדרך זוגית טובה ומושכלת יותר. מדובר בתהליך קצר מועד אשר נועד ליישב סוגיות בוערות במגוון רחב של תחומים, כאשר במהלך התהליך ישנה התדיינות בין שני הצדדים בטיווחה של עורכת הדין, כל זאת על מנת להעלות על הכתב את הסוגיות ולבדוק כיצד ניתן להוביל להסכמה, בין אם מדובר בחלוקת רכוש, חינוך הילדים וכדומה. זוגות רבים אשר סברו כי הם עתידים להתגרש בהקדם גילו בזמן התהליך כי הם יכולים ומסוגלים להתגבר על קשיים זוגיים, גם אם הם נדמים כבלתי ניתנים לגישור, כל זאת באמצעות שימוש בטכניקות ייחודיות אשר מאפשרות לבני הזוג לנהל תקשורת פתוחה ואמיתית אשר מתבססים בזמן תהליך הגישור. חשוב לזכור כי הליך כזה הוא הליך רגיש במיוחד ומצריך את המחויבות של שני הצדדים,כאשר במידה ואכן שני הצדדים מתחייבים להגיע להליך הגישור בתום לב ניתן לומר כי יתבצע תהליך של הימנעות מגירושין וחיזוק התא הזוגי והמשפחתי.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים? עורכת הדין דגנית אלישיב כאן לשרותכם

אם אתם זוג אשר נתקל בקשיים בתהליך הזוגי והמשפחתי וסבורים כי הגיע העת להתגרש, חשוב לזכור כי באמצעות תקשורת פתוחה, ליווי מקצועי של מטפל זוגי וכן מגשרת ניתן להוביל לדרך זוגית טובה ויציבה יותר אשר מתבססת על כבוד הדדי, אמון והעלאת קשיים אשר עמם מתמודדים לא מעט זוגות אשר הצליחו לשרוד את הסערות הזוגיות והמשפחתיות. באמצעות פנייה לעורכת הדין אלישיב תוכלו תהליך עמוק, מקצועי ומהימן אשר יכול במקרים רבים למנוע פרידה וגירושין כואבים. לפרטים נוספים וקביעת פגישת ייעוץ ראשונית, השאירו פרטים מלאים באתר בכתובת https://www.gishur1.co.il ונציג מטעם המשרד ישוב אליכם.

עורך דין חדור מטרה
התייעצו עם עורך דין

עולם המשפט הוא לא מקום שכדאי להיכנס אליו ללא אוטוריטה מקצועית. התחום המשפטי הוא לרוב מסובך ומורכב, ולכן יש להיעזר בדמות המשפטית המתאימה. לקבלת סיוע משפטי והעצה הנכונה ביותר – השאירו פרטים עכשיו!

מידע נוסף
איך מתנהל תהליך גישור גירושין?

לפני שנים עמדתם ביחד מתחת לחופה והאמנתם שזה יהיה לתמיד? ראיתם את עצמם לעד ביחד אך בפועל היום אתם כבר מבינים שזה לא מה שיקרה?

תשלום מזונות – מה אומר החוק?

אמנם זו לא סיטואציה נעימה במיוחד, אך גם גירושין מתרחשים בין זוגות רבים. למעשה, על פי הסטטיסטיקה, למעלה משליש מהזוגות הנשואים בסופו של דבר יאלצו

נקודות חשובות להסכם גירושין

גירושין בישראל בשנים האחרונות מסתמנת מגמת עלייה בלתי פוסקת באחוזי הגירושין במדינת ישראל, ובשנת 2018 למשל – הסתמנה עליה של כ-5% בזוגות המתגרשים דרך בתי

כיצד מאשרים הסכם ממון?

זוגות רבים מחליטים לנסח הסכם ממון לפני החתונה, ההסכם מסדיר באופן חוקי ורשמי את אופן חלוקת הנכסים של הזוג במידה והיחסים יעלו על שרטון בשלב