מתי חשוב לפנות לעורך דין לעבירות מס?

תוכן עניינים

רשויות המס והחובות הרבות שמוטלות על כל אזרח ישראל, עשויות להביא אותנו לטעות, לא להכיר כראוי את המוטל עלינו, ולבצע לבסוף עבירות מס. הסיכון לביצוע עבירות מס עולה כאשר מדובר באדם שמנהל נכס או עסק, שכן במקרים כאלה החוקים שונים מאלה שהכיר כשכיר. ככלל, בכל חוסר מודעות לחובות ולזכויות שלנו, ובכל עמידה מל אישום או עבירת מס מסוימת 0 חשוב לפנות לעורך דין לעבירות מס ולטפל בעניין לעומקו.

 

מי הוא עורך דין לעבירות מס?

עורך דין לעבירות מס הוא עורך דין המתמחה בעולם המיסים וכך גם בעולם עבירות המס. עורך דין כזה יוכל לסייע וללוות כל לקוח שאינו בקיא בתחום אך עליו להגיש דוח שנתי, לשלם מיסים מתוך רווחיו, וכדומה. עורך דן עבירות מס נדרש גם כאשר יש צורך בייצוג וסיוע לאזרח שהסתבך עם רשויות המס ועומד בפני הליכים פליליים או אזרחיים. בכל מקרה ועבירה הקשורה ברשויות המס, מומלץ לפנות אל עורך דין עבירות מס משה קריסי ולקבל את הייצוג והליווי המקצועי.

 

מה הן עבירות מס?

תשלומי מס, הם תשלומים שעלינו כאזרחי ישראל, להפריש כמס למדינה בגין כל פעילות כספית ורווח שקיבלנו. מדובר בחובה שהתחמקות ממנה היא אינה חוקית, כאשר ישנם כן סעיפים בחוקים שמקנים פטור לאזרחים מסוימים, למשל לכאלה שמרוויחים משכורת חודשית שהינה מתחת למינימום, וכדומה. עבירות מס הן עבירות חמורות, שבמידה ונתפסות ונחקרות על ידי רשויות המס, הן גם עלולות לשלוח את מבצען לכלא.

 

מתי חשוב לפנות לעורך דין לעבירות מס?

ייצוג בעת הליכים פליליים או אזרחיים – כאשר אתם עומדים מול חקירה, אישום, הזמנה לבית משפט, או כל הליך שקשור בעבירות מס ומסכן אתכם, חשוב מאד לפנות לעורך דין לעבירות מס ולקבל את הסיוע הנדרש. לרוב במקרים כאלה מדובר בהשלכות חמורות של נזקים כלכליים ואפילו כלא, וחשוב להצטייד בהגנה המיטבית.

ניהול ענייני המס מול הרשות – עורך דין לענייני עבירות מס, יסיע לכם להתמודד עם כל ענייני והפרשות המס שאתם נדרשים להם, על ידי שינהל אותם למול הרשות וייצג אתכם באופן הטוב ביותר.

מבולבלים ורוצים להשיג בהירות ומודעות לזכויות וחובות המס – בכל מקרה בו אתם מנהלים עסק, מחזיקים בנדל"ן או במניות וכדומה, ולא מבינים כמה כסף עליכם להפריש לרשויות המס ומה החובות שלכם – צרו קשר עם עורך דין עבירות מס כדי לקבל את המודעות והבהירות בנושא.

 

לסיכום

עורך דין לעבירות מס הוא עורך דין המתמחה בעולם המס, הפרשותיו השנתיות והזכויות והחובות של כל אזרח לגביהן. כך עורך דין לעבירות מס יסייע לכם לשלם כראוי ולהבין את החובות שלהם, יסייע בהתמודדות וניהול תיק המס שלכם מול הרשויות, ויוכל גם לייצג ולהילחם עבורכם בכל מקרה של משפט, חקירה, ואישום נגדכם הקשור בעולם המס.

עורך דין חדור מטרה
התייעצו עם עורך דין

עולם המשפט הוא לא מקום שכדאי להיכנס אליו ללא אוטוריטה מקצועית. התחום המשפטי הוא לרוב מסובך ומורכב, ולכן יש להיעזר בדמות המשפטית המתאימה. לקבלת סיוע משפטי והעצה הנכונה ביותר – השאירו פרטים עכשיו!

מידע נוסף
גילוי מרצון – שאלות ותשובות

מסלול גילוי מרצון אותו מציעה רשות המיסים לאזרחים אשר לא דיווחו על כספים מאפשר לא לעמוד לדין פלילי. להלן שאלות ותשובות בכל הקשור להליך, כך

החזרי מס בגין בעיה רפואית

לדאבוננו, זהו חלק בלתי נפרד מהחיים, בעיות רפואיות. אם חלילה מצאתם עצמכם בסיטואציה בה אתם נזקקים לשירותים רפואיים נרחבים, כדאי מאוד לדעת שייתכן ומגיע לכם

האם יש מס על קבלת ירושה?

מהם מס ירושה ומס עיזבון? מס ירושה ומס עיזבון הם תשלום לרשות המיסים המהווה חלק מן הירושה שיורש/ים קיבל/ו, כמו כספים או מקרקעין. תשלום המס

4 דרכים לקבל את מה שמגיע לכם ממס הכנסה

ובמקום החמישי במצעד הפזמונים "עשרת צמדי המילים שכל ישראלי שונא לשמוע", בין צבע אדום לנהיגה מונעת, קבלו אותו במחיאות כפיים סוערות… מס הכנסה. לצעירים מבנינו