כיצד לבחור את עורך הדין הנכון בתחום פשיטת רגל?

תוכן עניינים

בחירה של עורך דין צריכה להיעשות בכובד ראש, במיוחד כשמדובר בעורך דין בתחום פשיטת הרגל.

כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם בוחרים את עורך הדין הנכון והמתאים לכם ביותר, החלטנו לכתוב את המדריך הנוכחי שיציג בפניכם

את השלבים בדרך לבחירה המנצחת.

הישארו אתנו ותגלו את כל המידע שיביא אתכם לתוצאה מיטבית.

 

איך ריכזנו עבורכם את המידע שיוצג בהמשך?

אנו מודים שלא יצא לנו להיעזר בעורך דין בנוגע לתחום פשיטת רגל עד היום. לכן, היינו צריכים להסתייע בגורמים חיצוניים שיאפשרו לנו להבין איך אפשר לבחור את עורך הדין הנכון ביותר. כדי שנוכל לרכז בפניכם את המידע הזה, פנינו אל האנשים שיודעים את התחום באופן מעמיק ביותר – אלו שפשטו את הרגל בעבר ונעזרו בעורכי דין מהשורה הראשונה. נפגשנו עם 3 פושטי רגל (לשעבר וכאלו שעדיין נמצאים בהליך) לכוס קפה ועוגה וקיבלנו את כל המידע שיוצג בפניכם בהמשך.

 

השלב הראשון בבחירת עורך דין הנכון ביותר בתחום פשיטת הרגל 

שלושת פושטי הרגל עמם נפגשנו ציינו בפנינו כי הם הסתייעו בשירותיו של עורך דין עדי עקראוי ושות'. אנחנו יודעים מה עובר לכם בראש עכשיו: "למה הם מתחילים מהסוף?" אז בחרנו להתחיל מהסוף כדי להציג בפניכם את העובדה שלשמה התכנסנו – הם הצליחו למצוא עורך דין שהוא לא רק נכון, אלא גם עונה על הקריטריונים החשובים ביותר:

  • מקצוען
  • בעל ניסיון
  • אמין
  • אדיב

לדבריהם השלב הראשון הוא לפנות אל מכרים שעברו את ההליך ולשאול אותם מי הוא עורך הדין שלהם (זו כנראה הסיבה ששלושתם נעזרו באותו עורך דין)

 

השלב השני בבחירת עורך דין הנכון ביותר בתחום פשיטת הרגל 

בשלב זה צריך לבדוק פרטים מקיפים אודות עורך הדין שהומלץ. אף אחד לא הולך באופן עיוור אחר עורך דין שהוא לא מכיר כלל. ההמלצה היא למצוא חוות דעת באמצעות אחת או יותר מהדרכים הבאות:

  1. בירור עם חברים, מכרים או קרובי משפחה ששמעו על עורך דין טוב
  2. כתיבת פוסט בפייסבוק (מפרופיל פיקטיבי אם אינכם רוצים שידעו שאתם בדרך לפשיטת רגל)
  3. קריאת חוות דעת שנכתבו בגוגל בלשונית ביקורות

 

השלב השלישי בבחירת עורך דין הנכון ביותר בתחום פשיטת הרגל 

השלב השלישי הוא שלב הבחירה. בשלב זה אתם צריכים לעבור על ההמלצות שקיבלתם ולראות מי מעורכי הדין שהומלצו לכם נראה לכם המתאים ביותר עבורכם. סביר להניח שככל שיש לעורך דין מסוים יותר המלצות, כך מדובר בעורך דין טוב ונכון עבורכם.

 

כמה מילים לפני סיום

כעת אתם יודעים איך לבחור את עורך הדין הנכון ביותר עבורכם בתחום פשיטת רגל. כך שנותר לכם רק ליישם את השלבים שצוינו לעיל ולמצוא את עורך הדין הבא שלכם. מאחלים לכם שתמצאו בהקדם ושיהיה בהצלחה.

שופט

 

עורך דין חדור מטרה
התייעצו עם עורך דין

עולם המשפט הוא לא מקום שכדאי להיכנס אליו ללא אוטוריטה מקצועית. התחום המשפטי הוא לרוב מסובך ומורכב, ולכן יש להיעזר בדמות המשפטית המתאימה. לקבלת סיוע משפטי והעצה הנכונה ביותר – השאירו פרטים עכשיו!

מידע נוסף
האם יש כזה דבר מחיקת חובות

כולנו מתמודדים מידי פעם עם סיטואציות כלכליות לא פשוטות ולכן ברור מדוע גם אתם, כמו אחרים, מוצאים את עצמכם מידי פעם חייבים כספים. הבעיה עם