האם יש תקנות להתקנת טאבון ביתי על פי החוק

תוכן עניינים

נמאס לכם מאותם בישולים שחוזרים על עצמם, ואתם מעוניינים לגוון מעט את המטבח שלכם? אם התשובה לשאלות אלו היא כן, הגעתם למקום הנכון:

כיום קיימים מגוון אמצעי בישול ואפייה שירחיבו את המגוון הקולינרי שלכם ויעלו את אטרקטיביות הבישול שלכם כמה רמות למעלה.

אם אתם אוהבים לאפות ומתעניינים בשיטות אפייה קדומות שחזרו לאופנה – בישול בטאבון ביתי יכול להיות ממש בשבילכם.

 

קודם כל – מה זה טאבון ביתי?

כמעט כל ילד מכיר צורה כלשהי של טאבון מטיולים בבית הספר – כיפת מתכת שמתחתיו משטח עליו מניחים את מה שרוצים לבשל, ומעל פתח לשחרור העשן. זהו טאבון קלאסי ופרימיטיבי יחסית. כיום הטאבון עבר איזושהי טרנספורמציה, וניתן לראות טאבונים מכל מיני סוגים. ההבדלים בין טאבונים המיוצרים כיום לאותו טאבון קלאסי נוגעים למאפיינים הבאים:

 

צורת הטאבון:

אם הטאבון הקלאסי הוא כיפה, טאבונים כיום מיוצרים בכל מיני צורות כגון מלבן או ריבוע.

 

שיטת בעירה:

בעוד הטאבון הקלאסי עובד על בעירת עץ, טאבונים כיום משלבים בעירת עץ עם גז, וישנם טאבונים הפועלים על גז בלבד.

 

יתרונות הטאבון הביתי

לשימוש בטאבון ביתי ישנם יתרונות רבים. להלן חלק מהם:

 

מאפשר אפייה ברמה גבוהה:

עם טאבון ביתי כל אחד יכול להיות אופה מקצועי ולאפות מאפים ברמה גבוהה ביותר שלא יביישו אף מסעדה. אם אתם אוהבים מאפים ומעוניינים להעלות את הרמה הקולינרית שלכם – טאבון הוא הפתרון בשבילכם.

 

טמפרטורה גבוהה:

טאבון מסוגל להגיע לטמפרטורה גבוהה מאוד במהירות. תוכלו להגיע לטמפרטורה של כ-500 מעלות צלזיוס בזמן קצר יחסית, וכך לאפות מאפים ייחודיים, לצלות נתחי בשר ולקבל תוצאות שלא הייתם מקבלים עם התנור הביתי שלכם.

 

ניתן לבשל ללא אש:

הטאבון משמר חום בצורה יעילה ויוצאת מן הכלל. יכולת זו מאפשרת לכם לבשל ולאפות ללא אש פעילה ולרכוש את המיומנות במינון האש.

 

מה ניתן להכין בטאבון הביתי?

התשובה הפשוטה היא כמעט הכל. מאכלים מומלצים לבישול בטאבון ביתי כוללים: מאפים שונים, פיצות, דגים אפויים, בשר צלוי ומעושן, סטייקים ועוד. ככל שתתקדמו בבישול תרכשו עוד ועוד מיומנויות ותוכלו לבשל דברים רבים יותר ומסובכים יותר.

 

האם החוק מגביל התקנת טאבון ביתי?

אין הגבלות מיוחדות החלות על התקנת טאבון ביתי, אך עם זאת טאבון ביתי לאו דווקא יתאים לכל בית שכן מדובר שמוצר הפולט עשן. מסיבה זו התקנת טאבון תתרחש בחצר ולא בתוך הבית, וכדאי לבדוק שהשכנים בסדר עם העשן שיפלט.

 

חנות מומלצת לקניית טאבון ביתי

אם השתכנעתם שמה שאתם צריכים הוא טאבון ביתי, אנחנו ממליצים לכם לרכוש אותו מ-Sousvide. זוהי חנות ברמת גן המתמחה באמצעי בישול מתקדמים שיגוונו את התפריט שלכם ויעלו את הרמה שלו לאין שיעור. ב-Sousvide משווקים טאבונים מהמותגים המובילים בשוק במחירים שווים לכל כיס ומשתלמים.

 

פיצה

עורך דין חדור מטרה
התייעצו עם עורך דין

עולם המשפט הוא לא מקום שכדאי להיכנס אליו ללא אוטוריטה מקצועית. התחום המשפטי הוא לרוב מסובך ומורכב, ולכן יש להיעזר בדמות המשפטית המתאימה. לקבלת סיוע משפטי והעצה הנכונה ביותר – השאירו פרטים עכשיו!

מידע נוסף
תהליך אישורי משרד הבריאות – איך זה עובד

במדינת ישראל אנחנו עושים שימוש במגוון מכשירים, תמרוקים ומוצרים. בטרם אנחנו מבצעים את השימוש הזה, אנחנו מעוניינים לוודא שהמכשיר, התמרוק או המוצר מכיל תווית של