תהליך אישורי משרד הבריאות – איך זה עובד

תוכן עניינים

במדינת ישראל אנחנו עושים שימוש במגוון מכשירים, תמרוקים ומוצרים.

בטרם אנחנו מבצעים את השימוש הזה, אנחנו מעוניינים לוודא שהמכשיר, התמרוק או המוצר מכיל תווית של אישור ממשרד הבריאות, תווית של מכון התקנים הישראלי ועוד.

בכל הנוגע לעולם התמרוקים – קרמים, משחות, טיפות וחומרים נוספים, יש לחפש את אישור משרד הבריאות.

אבל איך בעצם עובד תהליך קבלת אישורי משרד הבריאות? בואו ונבדוק ביחד.

 

אישורי משרד הבריאות – מי בכלל צריך את זה?

אישורי משרד הבריאות לא רק מסתכמים בהצמדת תווית האישור למוצר מסויים, אלא עומדת מאחוריהם חשיבות גדולה. מה החשיבות הזו בדיוק ואיך היא באה לידי ביטוי? ובכן, אישורי משרד הבריאות ניתנים אך ורק למוצרים אשר עמדו בכל מיני קטגוריות ומבדקים אשר הופכים אותם לבטוחים לשימוש על ידי הציבור.

ללא הימצאותם של אישורי משרד הבריאות, השימוש במגוון התמרוקים הללו הוא מסוכן ועלול להציב אתכם בפני סיכונים ממשיים כמו פיתוח אלרגיות, הופעת פצעים ונזק חמור לעור ולגוף בכלל.

 

אילו מוצרים למשל זקוקים לאישורי משרד הבריאות על מנת להימכר לציבור הלקוחות?

מוצרים כמו חומרים טבעיים של ויאגרה טבעית, לוטירה טבעית, קמגרה טבעית, סיאליס טבעי, קרמים בריאותיים, משחות טיפוליות ועוד הם מוצרים שמחייבים את אישורי משרד הבריאות על מנת להצטרף למדפים של רשתות הפארם השונות.

 

תהליך אישורי משרד הבריאות – איך זה עובד?

אז יש כמה דברים שצריך להקפיד אליהם כשניגשם לתהליך הקבלה של אישורי משרד הבריאות. ראשית, יש למלא בקשה לקבלת רישיון תמרוקים.

כחלק מהבקשה יש לצרף גם דגימה מהתמרוק, רשימה של מרכיבים ממנו מורכב התמרוק, תוצאות בדיקת מעבדה מוכרת שנערכה לגבי התמרוק, מפרט מדויק המכיל נתונים כמו יציבות, משקל סגולי ועוד, הגשת אישור למכירה חופשית, מסמכים המוכיחים את מטרת השימוש בתמרוק, רישוי לשיווק ולאחסון של תמרוק שעומד בסטנדרטים שונים כמו שיווק, תנאי אחסון, ניקיון ועוד.

לבסוף, יש לשלם אגרה שעומדת על כ-1,500 ₪. במידה ומוגשת בקשה עבור כמה תמרוקים, יתווסף סכום של כ-200 ₪ עבור כל אחד מהם לתשלום האגרה.

 

לא מצאתם את אישורי משרד הבריאות על גבי התמרוק? התרחקו!

אי הימצאותם של אישורי משרד הבריאות עלולים להעיד על כשלים בתמרוק ועל סיכון בשימוש בו. במידה ואתם לא מוצאים את תווית משרד הבריאות, דעו שמדובר במוצר אשר השימוש בו עלול להוביל למגוון תופעות לוואי חמורות, שכן אין אף גורם מפקח שאישר את השימוש בו.

 

המוצרים של טבע אונליין – בעלי אישורי משרד הבריאות

חברת טבע אונליין מייצרת מוצרי ויאגרה טבעיים המאפשרים לכם להשיב את חיי המין שלכם אל המסלול. כל אחד מהמוצרים מחזיקים בכלל אישורי משרד הבריאות הדרושים על מנת להוות עבורכם פתרון מושלם להתמודדות עם אין אונות, אימפוטנציה ועוד. תהנו!

 

מאושר באנגלית באדום
approved
עורך דין חדור מטרה
התייעצו עם עורך דין

עולם המשפט הוא לא מקום שכדאי להיכנס אליו ללא אוטוריטה מקצועית. התחום המשפטי הוא לרוב מסובך ומורכב, ולכן יש להיעזר בדמות המשפטית המתאימה. לקבלת סיוע משפטי והעצה הנכונה ביותר – השאירו פרטים עכשיו!

מידע נוסף