מכירת מוצרי מין בישראל – מה החוק אומר

תוכן עניינים

אין ספק שאחד מהדברים שמעניינים את כולנו לאורך חיינו ברמות כאלה ואחרות, זה מין. כולנו רוצים ליהנות מיחסי מין כמה שיותר טובים ומספקים, ואין ספק שרבים מאתנו גם קונים מוצרי מין שונים. האם זה חוקי בישראל? מה קרה בהיסטוריה והאם אתם יכולים לקנות היום צעצועי מין בלי כל חשש? עיינו במאמר שלפניכם וקבלו את כל התשובות.

 

חנויות הסקס הראשונות בארץ

כדי שננסה להבין האם מכירת מוצרי מין בישראל הינה חוקית, צריך לחזור כמובן אחורנית כמה שנים. למעשה, בשנת 1970 נפתחה בתל אביב חנות אביזרי המין הראשונה בישראל, ועוד לפני פתיחתה היה מאבק משפטי משמעותי ביותר בנושא. בשנת 1972, לעומת זאת, נפתחה חנות הסקס הראשונה בירושלים, מה שעורר כמובן סערה נוספת שקרב החוגים הדתיים. בשנת 1999 אושרה הצעת חוק שקבעה בצורה חד משמעית: כניסה לחנויות המוכרות אביזרי מין שונים תיאסר על מי שטרם מלאו לו 17 שנה. כיום אנחנו רואים שהעניין הרבה יותר נפוץ מאשר בעבר, אך כפי שקורה בכל תחום אחר, אנחנו רואים שגם כאן חנות הסקס חייבת להיות חוקית ולפעול בהתאם לנהלים.

 

איך לבחור חנות סקס טובה לרכישת מוצרים מגוונים?

האמת היא שאנחנו יכולים להבין אתכם אם אתם הולכים לאיבוד בחיפוש אחר חנות סקס טובה. יש היום מגוון אדיר של אפשרויות, מה שמעורר את השאלה: איך באמת בוחרים חנות מובילה? אנחנו ממליצים לכם לבדוק תחילה:

 

  • האם מדובר על חנות שעובדת בצורה חוקית?
  • האם זו חנות סקס שיש בה מגוון רחב ביותר של מוצרים?
  • האם זו חנות סקס שקיימת כבר הרבה שנים ושיש לה מוניטין בתחום?

 

זה לא משנה איזה סוג של צעצועי מין אתם רוצים לקנות, כי בכל מקרה רד פוינט אביזרי סקס זו חנות שאתם חייבים להכיר. מדובר על אחת החנויות הכי וותיקות שיש, כך שאין ספק שכאן תוכלו למצוא את מבוקשכם בקלות רבה, אז למה אתם מחכים?

 

לקנות מוצרי מין בישראל אונליין

עד היום יצא לכם לחשוב על רכישת מוצרי מין בישראל אך חששתם מהמצב שבו אתם נכנסים לחנות כזאת וביציאה ממנה תפגשו את השכנים? וויתרתם על האופציה לקנות אביזרי מין שונים כי זה הביך אתכם להיכנס לחנות כזאת ולהתחיל לקבל המלצות מהמוכר? אם כך, בוודאי מאוד תשמחו לדעת שהיום חוקי המשחק השתנו. היום לא רק שאפשר לקנות מוצרים כאלה בארץ, אלא אתם גם יכולים לעשות זאת אונליין בקלות. אם אתם תוהים מדוע זה כדאי, חשוב שתבינו: זה לא רק שרכישה אונליין שומרת על הפרטיות שלכם, אלא בצורה כזאת אתם יכולים גם לקנות כל מה שתרצו במחירים הרבה יותר טובים. קנו לעצמכם עוד היום צעצועי מין ותיהנו מסקס מופלא שלא הכרתם בעבר.

 

עורך דין חדור מטרה
התייעצו עם עורך דין

עולם המשפט הוא לא מקום שכדאי להיכנס אליו ללא אוטוריטה מקצועית. התחום המשפטי הוא לרוב מסובך ומורכב, ולכן יש להיעזר בדמות המשפטית המתאימה. לקבלת סיוע משפטי והעצה הנכונה ביותר – השאירו פרטים עכשיו!

מידע נוסף
חומרים טבעיים להגדלת הפין – האם זה חוקי?

דפים רבים שמסתובבים באינטרנט מציעים מגוון טיפולים, עיסויים ופתרונות למגוון בעיות שיש לנו בחיים. הרבה אנשים נופלים בפח ומשאירים פרטים אצל אנשים שסתם רוצים לדלות

האם CBD  חוקי בישראל?

כבר נאמר הרבה על נפלאות הCBD, החומר הזה  שנקרא גם קנבידיול ומקורו בצמח הקנאביס נמצא יעיל לטיפול בבעיות רפואיות שונות: טיפול בכאבים, באפילפסיה ובחרדה. ליאם