תביעה כתוצאה מסרטן בגלל חומרי הדברה – כל המידע

תוכן עניינים

אתם מזמינים בכל שנה שירותי הדברה הביתה? כדאי שתדעו: חלק מהם מאוד רעילים ואף עלולים לגרום לסרטן. מה עושים בנידון? איך נמנעים וכיצד לבחור מדביר שעושה עבודה טובה ובטוחה? כל המידע במאמר שלפניכם.

 

השינוי שחל בתחום ההדברה בשנים האחרונות

לפני מספר שנים התרחשה טרגדיה חמורה בירושלים: משפחה הזמינה שירותי הדברה וכתוצאה מכך שני פעוטות נפטרו. הם הורעלו על ידי חומר ההדברה שבו עשו שימוש המדבירים: פוספין. מדובר על חומר מסוכן מאוד שמשפיע על הגוף כמו הרעלת מזון, ולעיתים חומרי הדברה מסוכנים אפילו עלולים ליצור סרטן. החדשות הטובות: מדובר על מקרה מאוד חריג שכן היום כמעט ולא עושים שימוש בחומרים האלה להדברה.

לכן אחד מהדברים הכי חשובים שצריך לעשות כאשר רוצים להזמין שירותי הדברה בכל עיר בישראל, זה לבדוק עם איזה חומרים המדביר משתמש. ראשית, צריך לברר איך קוראים לחומר ההדברה והאם מדובר על הדברה ירוקה או כימית. שנית, צריך לברר מול המדביר האם צריך להתרחק מהבית אחרי ההדברה ולכמה זמן.

 

האם הדברה ירוקה יכולה להוות פתרון טוב שכדאי לבחור בו?

התשובה היא חד משמעית. במילים פשוטות: אנחנו חיים בעולם שגם ככה מלא באינספור סיכונים, אז למה להסתכן יתר על המידה ובצורה מיותרת? במקום זה ניתן להזמין שירותי הדברה ירוקה וליהנות מהעובדה שאתם לא נחשפים לחומרים מסוכנים שעלולים לגרום לסרטן או לאינספור נזקים אחרים.

כמו כן, אם חששתם לרגע שבהזמנת שירותי הדברה ירוקה אתם בוחרים למעשה פתרון שאינו מספיק יעיל, אתם יכולים להסיר דאגה מלבכם. חומרי ההדברה הירוקה איכותיים, טובים ויכולים לעשות עבודה נהדרת. זה לא משנה איזה סוג של מזיקים יש לכם בבית, כי בכל מקרה אם תבחרו מדביר שעושה עבודה טובה וגם משתמשים בחומרי הדברה ידידותיים לסביבה, תראו שתצאו מרוצים. אין היום סיבה לפגוע בעצמכם, בילדים, בחיות המחמד או בסביבה, כי אפשר להדביר בצורה בטיחותית ולא מסוכנת.

 

איך תדעו לאיזה מדביר כדאי להתקשר?

רוצים להדביר וחוששים מחשיפה לחומרים שעלולים לסכן אתכם? אתם מתלבטים איך לעשות את זה בצורה נכונה? כנסו עוד היום ללינק: https://kesem-hadbarot.co.il ותוכלו להזמין את שירותי ההדברה הכי טובים שיש. מדובר על חברה מקצועית שמציעה שירותי הדברה נפלאים מזה שנים, כך שעם חברת הדברה כזאת אתם בידיים טובות.

בנוסף לכך, חברת קסם הדברות תשלח את המדברים לביתכם בדיוק ביום ובשעה שנקבעה מראש, כך שלא יהיה מצב שתשבו ותחכו למדביר. השירות מקצועי, אדיב והמחירים מאוד נוחים, אז למה לדחות את הדברים? אתם לא צריכים להסכים לחיות בבית שיש בו מזיקים מסוגים שונים כי הם עלולים להעביר מחלות ולסכן את בריאותכם. הזמינו שירותי הדברה ירוקה עוד היום ותוכלו ליהנות מבית חופשי מחיות שאינן רצויות.

 

סרט לסרטן השד

עורך דין חדור מטרה
התייעצו עם עורך דין

עולם המשפט הוא לא מקום שכדאי להיכנס אליו ללא אוטוריטה מקצועית. התחום המשפטי הוא לרוב מסובך ומורכב, ולכן יש להיעזר בדמות המשפטית המתאימה. לקבלת סיוע משפטי והעצה הנכונה ביותר – השאירו פרטים עכשיו!

מידע נוסף
הגנת הפרטיות

לכל אזרח שמורה הזכות לפרטיות, אשר היא זכות בסיסית המעוגנת בחוק. מה קורה במידה וישנה הפרה של הפרטיות? המומחים של משרד טיטונוביץ ושות' מסבירים.  הגנת

חוות דעת רפואית

חוות דעת רפואית היא חיונית ביותר למעסיקים אשר רוצים לבדוק את כושר העבודה של העובדים העתידים, כמו גם במקרה בו העובד נפגע. כיצד תוכלו גם

איך תפיקו אירוע במשרד עורכי דין

 אירועים ללא יוצא מן הכלל הם אירועים מרגשים שמצריכים השקעה רבה על מנת להפוך אותם למוצליים מכל הבחינות. בין אם מדובר בחתונה, בר מצווה או

10 סיבות לביצוע התחדשות עירונית

מתלבטים לגבי ביצוע התחדשות עירונית בבניין שלכם? ובכן, להלן 10 סיבות לביצוע. התחדשות עירונית – תהליך אפקטיבי אשר לו שורה של יתרונות בעשור האחרון ניתן

תביעת חברת ניקיון שלא עמדה בהסכם

מוסדות ציבור רבים, מפעלים ובתי עסק רבים, כמו גם בנייני מגורים שיש בהם דיירים מרובים, שוכרים כיום את שירותיהן של חברות ניקיון. שירותי הניקיון הניתנים