מה עושים אם יש חשד לרשלנות רפואית שגרמה להתקף לב?

תוכן עניינים

רשלנות רפואית הפכה לצערנו לתופעה שכיחה למדי בשנים האחרונות. רשלנות כזו עלולה להתרחש בשל מגוון סיבות ובעת מגוון פרוצדורות רפואיות, כאשר אחת הנפוצות מביניהן היא בעת התקף לב. כיצד ניתן לזהות האם מדובר ברשלנות רפואית בהתקף לב, ומה עושים במידה ואכן מדובר ברשלנות רפואית שגרמה להתקף לב?

 

מהו התקף לב?

מחלות לב הן בין גורמי התמותה המובילים בעולם בכלל ובישראל בפרט ואחת ממחלות הלב הנפוצות היא התקף לב. התקף לב, המוכר גם בשמות אירוע לבבי ואוטם לב, הוא אירוע רפואי המתרחש בעקבות הפסקת אספקת הדם לחלק משריר הלב, כאשר התוצאות של התקף הלב יכולות לגרום לנזקים חמורים ואף למקרי מוות.

 

כיצד רשלנות רפואית יכולה לגרום להתקף לב?

עוד לפני שנעסוק בשאלה כיצד רשלנות רפואית יכולה לגרום להתקף לב, חשוב לדעת כי רשלנות רפואית יכולה להתרחש בכל שלבי הטיפול הרפואי, החל משלבי האבחון המוקדמים, דרך שלבי הטיפול הרפואי עצמו ועד המעקב שאחרי הטיפול.

כך, רשלנות רפואית התקף לב יכולה להיגרם כתוצאה מדחיית אבחונים, אבחונים שגויים, אי זיהוי תסמינים המעידים על חשש מוגבר להתקף לב, מתן טיפול תרופתי שגוי, הימנעות מביצוע צנתור במועד המתאים ועוד, הם חלק מהמקרים הבולטים היכולים להיקשר לרשלנות רפואית.

 

רשלנות רפואית התקף לב – את מי ניתן לתבוע?

במידה וקיים חשד סביר כי התקיימה רשלנות רפואית שהובילה להתקף לב, הרי שעומדת לכם הזכות להגיש תביעת רשלנות רפואית ולדרוש פיצויים בהתאם, כאשר הגורמים האחראים יכולים להיות כל אחד מאנשי הצוות הרפואי שהיו מעורבים בטיפול – אחיות, רופאים, טכנאי מעבדה ועוד. ויחד עם זאת, את תביעת הרשלנות הרפואית נהוג להגיש כנגד המוסד הרפואי.

 

מה עושים אם יש חשד לרשלנות רפואית שגרמה להתקף לב?

קביעת יסוד הרשלנות היא אחד ההיבטים המהותיים בניהול תהליך התביעה ובכדי לבסס אותה בצורה ברורה וחד משמעית, יש להוכיח כי אותו גורם רפואי אכן התרשל בביצוע תפקידו וחרג מנורמות הטיפול הסבירות, כך שתרם באופן ישיר להתקף הלב.

את הוכחת יסוד הרשלנות ניתן לבצע באמצעות איסוף מסמכים רפואיים רלוונטיים, צילומים, הקלטות, איסוף עדויות מומחים, קבלת חוות דעת רפואית ודרכים נוספות ואחת הדרכים המומלצות לביסוס עילת התביעה וניהול תהליך התביעה בצורה מוצלחת ואיכותית היא לפנות לשירותיו של עו"ד רשלנות רפואית שיכוון וילווה אתכם לאורך כל התהליך.

 

לסיכום

לא מעט מקרים של התקפי לב נגרמים בשל רשלנות רפואית ובמידה וקיים חשד סביר כי מקורו של התקף הלב ברשלנות רפואית, יש לפנות בהקדם לשירותיו של עורך דין רשלנות רפואית מקצועי, אשר יבחן את פרטי המקרה, יבדוק את כלל הראיות והחומרים הרלוונטיים ויפעל לביסוס עילת התביעה והגשת תביעה בצורה מסודרת, כך שתקבלו את מלוא הפיצויים המגיעים לכם.

רשלנות רפואית התקף לב

 

 

עורך דין חדור מטרה
התייעצו עם עורך דין

עולם המשפט הוא לא מקום שכדאי להיכנס אליו ללא אוטוריטה מקצועית. התחום המשפטי הוא לרוב מסובך ומורכב, ולכן יש להיעזר בדמות המשפטית המתאימה. לקבלת סיוע משפטי והעצה הנכונה ביותר – השאירו פרטים עכשיו!

מידע נוסף
תביעת רשלנות רפואית – עילה לתביעה?

תביעת רשלנות רפואית היא הדרך הנפוצה ביותר עבור הטלת אחראיות לטובת מי שנפגע כתוצאה מטיפול רפואי לקוי. מהי תביעת רשלנות .רפואית? עו"ד דוד פייל, מומחה

מה זו בעצם רשלנות רפואית?

אם גם אתם, כמו רוב האנשים, רגילים ללכת לרופא ואתם יוצאים מנקודת הנחה שהוא יודע מה הוא עושה וכי הוא יעשה למען בריאותכם את הטוב

רשלנות רפואית – מכירים את התחום

אחד המקצועות היוקרתיים ביותר שיש כיום בישראל הוא תחום הרפואה. אימהות רוצות שילדיהן יהיו רופאים, תלמידים מנסים לשפר בגרויות ומבחנים ויש אפילו כאלו שטסים לחו"ל

רשלנות רפואית בהריון והמשמעויות שלה

אחת החרדות של כל אישה הנמצאת בהריון ומתעתדת ללדת, נוגעת לתקינות התהליך ולסיום המוצלח שלו. למרבה הצער, קורה לא אחת שהתינוק שכולם, ובראשם היולדת, כל

רשלנות רפואית בסרטן הלבלב

סרטן הלבלב הוא סוג סרטן שאינו נפוץ. למעשה, בין המחלות הסרטניות השונות, סרטן הלבלב הוא המחלה הסרטנית הקשה ביותר לאבחון. לדאבוננו, מדובר בסוג סרטן שקשה

הכול על רשלנות רפואית בקורונה

הצוותים הרפואיים בתקופת הקורונה עשו הכול כדי להציל חיים, גם במחיר סיכון חייהם שלהם, תוך ריחוק מתמשך מבני משפחה וחברים. למרות המאמצים של אנשי הצוות