כל מה שתצטרכו לדעת לפני בקשת פטור ממס הכנסה

תוכן עניינים

בקשת פטור ממס הכנסה יכולה להיות מבלבלת, בטח כאשר עושים זאת בלי הכוונה וייעוץ. רוצים להבין איך לעשות את זה? במאמר הזה נרכז לכם דברים שחשוב שתדעו לפני שאתם ניגשים למס הכנסה לבקש את הפטור שלכם.

 

הבינו האם מגיע לכם את הפטור

שאלת השאלות היא – האם יש לי עילה לקבלת פטור? ברוב המקרים אנשים נתקעים בשאלה זו ולכן לא מתקדמים הלאה עם תהליך הוצאת הפטור. חשוב לדעת שאם אתם מחפשים פטור בגין סיבות רפואיות, אתם יכולים לבדוק די בקלות האם המצב הרפואי שלכם הוא מצב המקנה לכם פטור מסוים או פטור גורף ממס הכנסה. איך עושים את זה? כנסו לאתר https://biahz.com ותוכלו לגלות רשימה של מצבים שמקנים לכם פטור ממס הכנסה.

פטור ממס הכנסה

הגשת הבקשה עצמה

החלק המורכב ביותר הוא להוכיח את המצב הרפואי, כלומר להוכיח את הזכאות שלכם לפטור. אנו ממליצים לפנות לחברה מקצועית שתוכל לעזור לכם לממש את הזכויות שלכם ולוודא כי אתם אכן מקבלים את כל מה שאתם זכאים לו.

הליך קבלת הפטור מתבצע לאחר שוועדה רפואית אישרה את אחוזי הנכות שלכם ובכך העניקה לכם את הזכות לפטור ממס. כאשר אנשים ניגשים לבד לוועדה הרפואית, בלי הכנה מראש ומבלי כל הטפסים הרלוונטיים, אחוזי הנכות לא תמיד ניתנים וכך גם הפטור.

 

ואם החברה לא עוזרת לי להשיג את הפטור?

אנשים רבים חוששים לפנות לחברה שתעזור להם להשיג פטור ממס הכנסה בגלל החשש שהיא לא תעזור להם ובסופו של דבר הכסף שלהם סתם יתבזבז. הדרך הכי טובה להימנע מהמצב הזה היא לבחור בחברה המתחייבת להשיג ללקוחותיה את הפטור.

פנו לחברה שמקבלת תשלום רק לאחר השגת הפטור, כך שלמקרה בו לא תשיגו את הפטור לא תידרשו לשלם. אלו גם כמובן חברות שבטוחות מאוד בדרך ובניסיון שלהם וידעו לעבוד קשה מאוד על מנת להשיג לכם את מבוקשכם.

פטור ממס הכנסה

על פי מה נקבע גודל הפטור שלי?

הפטור הוא אינו זהה לכל אדם, ולפעמים אנשים עם מחלה זהה יקבלו אחוזים שונים של פטור ממס הכנסה. הקביעה על סך הפטור נעשית בהתאמה למצב הרפואי ולאחוזי הנכות של אותו אדם. אם אתם רוצים לקבל הערכה של כמה פטור אתם יכולים לקבל, בדקו זאת עם חברה למימוש זכויות רפואיות. שימו לב כי קיימות מחלות שאוטומטית יכולות לספק לכם פטור ממס, לכן לא כדאי לוותר על הבדיקה הזו.

 

יחד איתכם לאורך כל הדרך

לרוב האנשים יש רתיעה מבירוקרטיות כבדות, ובצדק. אם היו אומרים לכם שאפשר להימנע מהתעסקות בבירוקרטיות האלה הייתם מסכימים נכון? אז אם אתם רוצים לקבל במהרה את הפטור שלכם ממס הכנסה, אל תתייאשו ותפנו לחברה שתלך איתכם ותלווה אתכם לאורך כל התהליך.

פטור ממס הכנסה

עורך דין חדור מטרה
התייעצו עם עורך דין

עולם המשפט הוא לא מקום שכדאי להיכנס אליו ללא אוטוריטה מקצועית. התחום המשפטי הוא לרוב מסובך ומורכב, ולכן יש להיעזר בדמות המשפטית המתאימה. לקבלת סיוע משפטי והעצה הנכונה ביותר – השאירו פרטים עכשיו!

מידע נוסף
הגנת הפרטיות

לכל אזרח שמורה הזכות לפרטיות, אשר היא זכות בסיסית המעוגנת בחוק. מה קורה במידה וישנה הפרה של הפרטיות? המומחים של משרד טיטונוביץ ושות' מסבירים.  הגנת

חוות דעת רפואית

חוות דעת רפואית היא חיונית ביותר למעסיקים אשר רוצים לבדוק את כושר העבודה של העובדים העתידים, כמו גם במקרה בו העובד נפגע. כיצד תוכלו גם

איך תפיקו אירוע במשרד עורכי דין

 אירועים ללא יוצא מן הכלל הם אירועים מרגשים שמצריכים השקעה רבה על מנת להפוך אותם למוצליים מכל הבחינות. בין אם מדובר בחתונה, בר מצווה או

10 סיבות לביצוע התחדשות עירונית

מתלבטים לגבי ביצוע התחדשות עירונית בבניין שלכם? ובכן, להלן 10 סיבות לביצוע. התחדשות עירונית – תהליך אפקטיבי אשר לו שורה של יתרונות בעשור האחרון ניתן

תביעת חברת ניקיון שלא עמדה בהסכם

מוסדות ציבור רבים, מפעלים ובתי עסק רבים, כמו גם בנייני מגורים שיש בהם דיירים מרובים, שוכרים כיום את שירותיהן של חברות ניקיון. שירותי הניקיון הניתנים