למה עדיף לעשות מדליה בעיצוב אישי ולא לתת מדליה רגילה

תוכן עניינים

הענקה של מדליה היא מעשה שקורה במספר סיטואציות. סיום של אירוע ספורט, הבעת הערכה על מעשה מסוים או ציון השתתפות באירוע גדול, בכל אלו המדליה יכולה להיות כלי נהדר. כיום ניתן לקנות מדליות מוכנות, אולם קיימת גם אפשרות לעצב את המדליות באופן שאתם רואים לנכון. למרות שזה דורש קצת יותר השקעה, אנחנו כאן כדי להסביר לכם למה זו אופציה עדיפה. 

 

עיצוב אישי של מדליה

מדליה בעיצוב אישי, כמו כל מוצר שאותו אתם מעצבים בכוחות עצמכם הוא משהו שלאף אחד אחר לא יהיה כמוהו. נכון, זה ידרוש מכם קצת יותר השקעה, אולם התוצאה בהחלט משתלמת. על מדליה כזו תוכלו לכתוב מה שאתם רוצים, לבחור אותה כך שהיא תהיה בגודל מתאים, ובקיצור, לעשות אותה בדיוק כפי שאתם רוצים בלי להיות תלויים בשיקולים אחרים.

עליכם להקפיד על כיתוב או ציור שיוכל להתאים למדליה שבחרתם, וכמובן לבדוק את איכות המתכת שממנה המדליה עשויה. בכל מקרה, אם אתם שואלים את עצמכם מה היתרון של מדליה כזו על פני מדליה רגילה, הנה כמה נקודות שאולי לא חשבתם עליהן.

תנו לטעם שלכם להחליט

אם אתם קונים מדליה רגילה, אתם למעשה נותנים לטועם של אנשים אחרים להחליט עבורכם. למרות הקושי שיש בעיצוב אישי, תהיו בטוחים שמוצר שאתם עיצבתם בכוחות עצמכם, כנראה יהיה כזה שיותר מספק אתכם מאשר מוצר שמישהו אחר עיצב בלי להכיר אתכם.

 

הבעת הערכה כנה יותר

אם אתם מעניקים מדליה למישהו כנראה שאתם רוצים להביע כלפיו הערכה בשל מעשה מסוים. מדליה רגילה אמנם גם יכולה לעזור בזה, אולם מדליה בעיצוב אישי עושה את זה בצורה הרבה יותר טובה. כל אחד שם לב להבדל שבין מדליה רגילה לבין כזו שעוצבה אישית על ידי מי שמעניק אותה. אם אתם רוצים שהוא יזכור את ההערכה שלכם אחרי הרבה זמן, לכו על מדליה בעיצוב אישי שלכם.

הבעת הערכה כנה יותר

ייחודיות

אם תעניקו למישהו מדליה רגילה, סביר להניח שיש לו לפחות אחת כזו, מה שאומר שהוא לא באמת יזכור שאתם אלו שהענקתם לו את המדליה. מנגד, עיצוב של אישי של מדליה יעזור לכם להבטיח שלמי שיקבל אותה אין עוד אחת כזו במלאי, ולא משנה על מי מדובר. כך תוכלו להיות בטוחים שהמדליה תקבל מקום של כבוד אצלו, והוא ימשיך להחזיק בה גם אחרי שיחלוף הרבה מאוד זמן.

 

לסיכום

מדליה יכולה להיות רלוונטית במגוון סיטואציות, אבל ברגע שהחלטתם להעניק אותה עומדות בפניכם שתי אפשרויות. האפשרות הראשונה היא להעניק מדליה רגילה, ואילו באפשרות השנייה אתם מעצבים את המדליה בכוחות עצמכם. מדליה בעיצוב אישי היא מדליה שמביעה את הערכה שלכם למי שמקבל אותה בצורה כנה יותר, והיא גם תעזור לכם להבטיח שלא ייתכן שתהיה לו מדליה כזו.

למה עדיף לעשות מדליה בעיצוב אישי ולא לתת מדליה רגילה

עורך דין חדור מטרה
התייעצו עם עורך דין

עולם המשפט הוא לא מקום שכדאי להיכנס אליו ללא אוטוריטה מקצועית. התחום המשפטי הוא לרוב מסובך ומורכב, ולכן יש להיעזר בדמות המשפטית המתאימה. לקבלת סיוע משפטי והעצה הנכונה ביותר – השאירו פרטים עכשיו!

מידע נוסף
הגנת הפרטיות

לכל אזרח שמורה הזכות לפרטיות, אשר היא זכות בסיסית המעוגנת בחוק. מה קורה במידה וישנה הפרה של הפרטיות? המומחים של משרד טיטונוביץ ושות' מסבירים.  הגנת

חוות דעת רפואית

חוות דעת רפואית היא חיונית ביותר למעסיקים אשר רוצים לבדוק את כושר העבודה של העובדים העתידים, כמו גם במקרה בו העובד נפגע. כיצד תוכלו גם

איך תפיקו אירוע במשרד עורכי דין

 אירועים ללא יוצא מן הכלל הם אירועים מרגשים שמצריכים השקעה רבה על מנת להפוך אותם למוצליים מכל הבחינות. בין אם מדובר בחתונה, בר מצווה או

10 סיבות לביצוע התחדשות עירונית

מתלבטים לגבי ביצוע התחדשות עירונית בבניין שלכם? ובכן, להלן 10 סיבות לביצוע. התחדשות עירונית – תהליך אפקטיבי אשר לו שורה של יתרונות בעשור האחרון ניתן

תביעת חברת ניקיון שלא עמדה בהסכם

מוסדות ציבור רבים, מפעלים ובתי עסק רבים, כמו גם בנייני מגורים שיש בהם דיירים מרובים, שוכרים כיום את שירותיהן של חברות ניקיון. שירותי הניקיון הניתנים