מה עושים אם המקרר שקנינו לא עובר בדלת הבית

תוכן עניינים

אחת התחושות המרגשות והנעימות היא ההתחדשות. לחובבי המזון בינינו, כשמדובר במקרר חדש זוהי התרגשות כפולה. בזמן כניסה לדירה או הכנסת מקרר חדש הביתה, עלולה לצוץ בעיה רצינית – המקרר שקנינו לא עובר בדלת הבית. במאמר הבא נציג לפניכם כמה פתרונות לבעיה זו.

 

מקרר חדש שלא עובר בפתח הדלת

השלבים הידועים והמוכרים טרם קניית ריהוט וחפצים בכלל ומוצרי חשמל הביתה בפרט הם המדידות. מדידת האורך, הרוחב והעומק כדי להכניס את המוצר בדיוק למקום. על אחת כמה וכמה, כשמדובר במקרר חדש אנו שואפים להיות מדויקים במיוחד, ועוד מוודאים לקחת בחשבון את הסנטימטרים הנוספים לשקע החשמל. אך מה ניתן לעשות אם למרות הדיוק, המקרר בכלל לא עובר בדלת הבית?

 

מדידת המעברים לפני קניית המקרר

בלי לזרות מלח על הפצעים, זהו שיקול שלא תמיד זוכרים להביא בחשבון. מדידת המעברים המובילים למטבח (פתח הבית ואם קיימים מעברים נוספים) יכולה לחסוך לכם כאב ראש רב בהובלה. כיום, כשענף המקררים רחב וקיימים מקררים רבים בשוק, תוכלו למצוא מקרר כמעט בכל מידה המתאימה לכם.

 

הובלה בעזרת אמצעים ייעודיים

קניתם מקרר אבל הוא לא עובר בדלת הבית? זו לא בעיה גדולה כפי שנראה לכם. חברות הובלה רבות כיום מספקות מענה להובלת חפצים בעזרת מנופים או אמצעים ייעודיים נוספים. רצוי לבדוק עם החנות ממנה רכשתם את המקרר אם ביכולתה לספק שירותי הובלה כאלה. אם לא, הובלת מנוף היא עסק רציני, וכדאי למצוא חברת הובלה מקצועית ובטיחותית.

 

פירוק הדלת

אם המקרר לא עובר בדלת והאפשרות של הובלת מנוף פחות מתאימה לכם, ניתן לקרוא לאיש מקצוע לפרק אחת משתי דלתות – את דלת הבית (צירי הדלת מאפשרים מעבר של עוד כמה סנטימטרים שלעתים מכריעים ומאפשרים מעבר) או את דלת המקרר. יש לשים לב לא לבצע את הפירוק בעצמכם – פירוק של דלת המקרר עלולה לפגוע באחריות עליו. רצוי לקרוא לאיש מקצוע.

 

טיפים להובלה בטוחה של מקרר

הובלת מקרר לא דומה להובלה של רהיט. מכיוון שהמקרר הוא מוצר חשמלי אשר מכיל גז, יש להובילו בצורה בטיחותית ואחראית.

  • ניתוק המקרר מהחשמל – טרם הובלת המקרר, יש לנתקו מהחשמל. אמנם אין צורך לחכות כפי שמחכים בעת החיבור חזרה לחשמל, אך רצוי לחכות מספר דקות לפני ההזזה.
  • הרמת המקרר – כשסבל מקצועי מרים מקרר, הוא מבצע זאת באמצעות "סבליקה", מה ששומר על הגב שלו. אם מבצעים את ההרמה באופן עצמאי, רצוי לעשות זאת כשהמקרר במצב שכיבה בשיתוף פעולה עם אדם נוסף, תוך שמירה על הגב והברכיים.
  • הובלת המקרר – יש לבצע במצב שכיבה. לאחר ההגעה ליעד, יש לחכות מספר שעות כשהמקרר עומד עד חיבורו מחדש.
  • הוראות היצרן – אם קיימות הוראות נוספות, רצוי לעבוד על פיהן.

 

איש פותח מקרר

עורך דין חדור מטרה
התייעצו עם עורך דין

עולם המשפט הוא לא מקום שכדאי להיכנס אליו ללא אוטוריטה מקצועית. התחום המשפטי הוא לרוב מסובך ומורכב, ולכן יש להיעזר בדמות המשפטית המתאימה. לקבלת סיוע משפטי והעצה הנכונה ביותר – השאירו פרטים עכשיו!

מידע נוסף
הגנת הפרטיות

לכל אזרח שמורה הזכות לפרטיות, אשר היא זכות בסיסית המעוגנת בחוק. מה קורה במידה וישנה הפרה של הפרטיות? המומחים של משרד טיטונוביץ ושות' מסבירים.  הגנת

חוות דעת רפואית

חוות דעת רפואית היא חיונית ביותר למעסיקים אשר רוצים לבדוק את כושר העבודה של העובדים העתידים, כמו גם במקרה בו העובד נפגע. כיצד תוכלו גם

איך תפיקו אירוע במשרד עורכי דין

 אירועים ללא יוצא מן הכלל הם אירועים מרגשים שמצריכים השקעה רבה על מנת להפוך אותם למוצליים מכל הבחינות. בין אם מדובר בחתונה, בר מצווה או

10 סיבות לביצוע התחדשות עירונית

מתלבטים לגבי ביצוע התחדשות עירונית בבניין שלכם? ובכן, להלן 10 סיבות לביצוע. התחדשות עירונית – תהליך אפקטיבי אשר לו שורה של יתרונות בעשור האחרון ניתן

תביעת חברת ניקיון שלא עמדה בהסכם

מוסדות ציבור רבים, מפעלים ובתי עסק רבים, כמו גם בנייני מגורים שיש בהם דיירים מרובים, שוכרים כיום את שירותיהן של חברות ניקיון. שירותי הניקיון הניתנים