החלקה במקלחת של בית מלון – האם אני זכאי לפיצויים מהמלון

תוכן עניינים

אם חלילה החלקתם בבית המלון, ייתכן שאתם זכאים לפיצויים. יחד עם זאת, כמובן שחשוב לזכור כי ברוב המוחלט של המקרים, אתם תצטרכו להשלים עם חקירה מטעם חברת הביטוח.

פחות נוח לכם עם העובדה הזו? ובכן, זה נתון לשיקולכם. אבל אם תחליטו לתבוע את בית המלון, המעורבות וההתערבות של חוקרי הביטוח תהיה בלי נמנעת, כמובן.

החלקה במקלחת של בית מלון היא לא נעימה, זה ברור, במיוחד כשדברים כאלו מתרחשים במהלך הנופש שלכם. יחד עם זאת, אם החלקתם בבית המלון, אנחנו כבר עכשיו ממליצים לכם לצלם תמונות רבות ומכל הכיוונים.

כמובן, התמונות צריכות להיות תמונות של המקלחת עצמה, ולא פחות חשוב מכך, של האזור הספציפי שבו החלקתם. אם אתם צריכים את הסיוע המשפטי של עורך דין נזיקין ותביעות נזקי גוף, כדאי יהיה להסתייע בו כבר בתחילת הדרך.

 

שוקלים לתבוע את בית המלון בגין החלקה באמבטיה?

שוקלים לתבוע את בית המלון בגין החלקה במקלחת? המומחים שלנו ממליצים לכם קודם כל לצלם את המקלחת שבה החלקתם. חברת זגגות השרון מתקינה אמצעים שונים ומגוונים למען מניעת החלקות באמבטיה, לרבות משטחי אנטי החלקה מסוגים שונים.

בנוסף, החברה גם מתקינה מקלחונים למעלה מ-20 שנים בפריסה כמעט ארצית, ככה שאתם יכולים להסתמך על מקצוענים בעבור מידע רלוונטי בנושאים אלו. על פי מומחי החברה, ניתן להתקין שלל אמצעים ופתרונות נגד החלקה באמבטיה, ככה שאף נופש ונופשת בבתי מלון לא יצטרכו חלילה להינזק בגופם.

 

הנזקים הגופניים שצריך להימנע מהם: משטחים נגד החלקה באמבטיה

חשוב לזכור, במקרים מסוימים אנשים שוברים אפילו עצמות בזמן שהם נופלים במקלחת. מאחר שהחלקה באמבטיה היא לא בדיחה ועלולה להתלוות לנזקים גופניים חמורים, אנחנו ממליצים על התקנת אגנית למקלחונים.

גם כששאלנו את המומחים של חברת זגגות השרון , הם ענו לנו שאגניות אכן יכולות למנוע החלקה של אנשים בזמן ההתקלחות. מעבר לאגנית של מקלחונים, ניתן גם להתקין פסים נגד החלקה, מה שברוב המקרים אכן ימנע החלקה של אנשים בזמן המקלחת.

 

הסתייעות בשירותו המשפטי של עו"ד נזיקין ונזקי גוף

בכל מקרה, אם חלילה נפגעתם בזמן שהותכם בבית מלון, אנחנו ממליצים לכם קודם כל לבדוק כיצד אתם "תוקפים" את הנושא עם סיוע משפטי. במקרים מסוימים, בתי המלון יסכימו להגיע אתכם לפשרה, אך במקרים אחרים אתם תצטרכו להוביל תהליך משפטי לא קצר.

בכדי לייעל את התהליך ולקצר אותו עד כמה שניתן, כמובן שיהיה מומלץ להסתייע בשירותיו של עורך דין נזקי גוף ונזיקין. והמלצה אחרונה מאיתנו, תעשו זאת כמה שיותר מהר ומוקדם, וכך תוכלו לצלוח את התהליך על הצד הטוב ביותר. בהצלחה!

 

פטיש כתום משפטי מכה

עורך דין חדור מטרה
התייעצו עם עורך דין

עולם המשפט הוא לא מקום שכדאי להיכנס אליו ללא אוטוריטה מקצועית. התחום המשפטי הוא לרוב מסובך ומורכב, ולכן יש להיעזר בדמות המשפטית המתאימה. לקבלת סיוע משפטי והעצה הנכונה ביותר – השאירו פרטים עכשיו!

מידע נוסף
תביעת נזיקין – דרכי פעולה מומלצות

תביעות נזיקין ממלאות תפקיד מכריע בהבטחת צדק לאנשים שנפגעו עקב פעולות או רשלנות של אחרים. בין אם מדובר בפציעה אישית, נזק לרכוש או אובדן כספי,