ארבעה רעיונות לאירוע חברה בפורים למשרד עורכי דין

תוכן עניינים

הגיע החג השמח והמבדח בשנה! כיצד ניתן לחגוג אותו במשרד בצורה המהנה ביותר? אספנו עבורכם חמישה רעיונות לאירועי חברה בפורים, ספציפיים למשרדי עורכי דין. בואו נתחיל

 

משנכנס אדר – מרבין בשמחה

אין ספק שפורים הוא חג המצריך חוויה קלילה מצחיקה ומהנה, משהו שישבור את חיי השגרה של עובדיכם שעובדים קשה במהלך רוב ימי השנה. אך מצד שני, אתם לא רוצים ליצור עבורם חוויה ילדותית מדי או משעממת. כאשר בוחרים פעילות לחג הפורים לעובדי המשרד חשוב לחשוב פעמיים – איזו פעילות תתאים ביותר לעובדיכם?

 

כיצד חוגגים?

לא פשוט למצוא את הפעילות האטרקטיבית והמושלמת עבור העובדים, מקומות עבודה שונים בוחרים לחגוג את החג בצורות שונות. כמובן שיש להתחשב באופי העובדים ובנושאים המעניינים אותם. כל משרד בעל אופי משל עצמו.

ישנם משרדים שיעדיפו להשכיר מקום למסיבת פורים גדול, וישנם משרדים שיעדיפו פעילות בתוך המשרד בעלת ערך מוסף וגיבוש לעובדים. אנו נציג בפניכם ארבע אפשרויות למופעים שיגיעו אל חלל המשרד ויהפכו אותו ליום אחד לשונה ומיוחד עבור העובדים שלכם.

 

הופעת סטנד-אפ

קצת צחוק לא הרג אף אחד! עורכי דין הם אנשים רציניים ביותר ברוב השנה, אין ספק שפורים דורש קצת שחרור וצחוק, ואין מתאים יותר לעניין מהופעת סטנד-אפ בתוך המשרד. העובדים יוכלו להירגע ולהשתחרר ולהיכנס לרוח החג.

 

הופעת קרקס

פורים זה הזמן להשתעשע, להוציא את היצרים השטותיים החוצה, כן כן, הם קיימים אפילו אצל עורכי הדין. הופעות קרקס לרוב יתנו לקהל את האפשרות להתנסות באביזרים קרקסיים שונים ולהשתחרר מכבלי הכיסא המשרדי. בונוס נוסף – תוכלו לגלות מי מהמשרד הטוב ביותר בג'גלינג.

 

קורס קוקטיילים

כידוע, המצווה בפורים היא לשתות עד לא ידע. להשתחרר מעט ולתת לאלכוהול להוביל. תוכלו לפנק את עובדיכם בקורס להכנת קוקטיילים שונים ומיוחדים, כך שהוא יוכלו להנות מיום אלכוהול חופשי במשרד וגם ללמוד דבר או שניים ולהכין קוקטיילים של שתייה חריפה גם בבית.

 

הופעת אמן חושים

בחג שכולו הפתעות וטריקים די מתבקש להביא אמן חושים לפורים למשרד. הופעה של אמן חושים יכולה לייצר התלהבות גדולה בקרב העובדים, סקרנות והשתתפות פעילה של חברי המשרד. כך תרוויחו חוויה אל חושית ומיוחדת עבור עובדיכם ותוכלו להיחשף לתכנים מעניינים וייחודים מתוך העולם המיסטי.

הופעות אמני חושים הינם ברוב המקרים הדבר שהעובדים הכי יזכרו לזמן הארוך, כאשר נעשה קסם שמצליח להדהים את המשתתפים זו חוויה שפשוט תישאר איתם לכל החיים. לרוב אמני החושים הם גם מצחיקים ומבדרים ויוצרים חוויה מהנה גם מעבר לעולמות המיסטיקה.

ישנם סוגים רבים של הופעות אמני חושים, מקריאה בקלפים ועד קריאת מחשבות. ניתן תמיד להתייעץ עם אמן החושים ולהביא את ההופעה המדהימה והמתאימה ביותר עבור קהל העובדים שלכם.

אמן חושים לפורים

עורך דין חדור מטרה
התייעצו עם עורך דין

עולם המשפט הוא לא מקום שכדאי להיכנס אליו ללא אוטוריטה מקצועית. התחום המשפטי הוא לרוב מסובך ומורכב, ולכן יש להיעזר בדמות המשפטית המתאימה. לקבלת סיוע משפטי והעצה הנכונה ביותר – השאירו פרטים עכשיו!

מידע נוסף
הגנת הפרטיות

לכל אזרח שמורה הזכות לפרטיות, אשר היא זכות בסיסית המעוגנת בחוק. מה קורה במידה וישנה הפרה של הפרטיות? המומחים של משרד טיטונוביץ ושות' מסבירים.  הגנת

חוות דעת רפואית

חוות דעת רפואית היא חיונית ביותר למעסיקים אשר רוצים לבדוק את כושר העבודה של העובדים העתידים, כמו גם במקרה בו העובד נפגע. כיצד תוכלו גם

איך תפיקו אירוע במשרד עורכי דין

 אירועים ללא יוצא מן הכלל הם אירועים מרגשים שמצריכים השקעה רבה על מנת להפוך אותם למוצליים מכל הבחינות. בין אם מדובר בחתונה, בר מצווה או

10 סיבות לביצוע התחדשות עירונית

מתלבטים לגבי ביצוע התחדשות עירונית בבניין שלכם? ובכן, להלן 10 סיבות לביצוע. התחדשות עירונית – תהליך אפקטיבי אשר לו שורה של יתרונות בעשור האחרון ניתן

תביעת חברת ניקיון שלא עמדה בהסכם

מוסדות ציבור רבים, מפעלים ובתי עסק רבים, כמו גם בנייני מגורים שיש בהם דיירים מרובים, שוכרים כיום את שירותיהן של חברות ניקיון. שירותי הניקיון הניתנים