אירועים ללא יוצא מן הכלל הם אירועים מרגשים שמצריכים השקעה רבה על מנת להפוך אותם למוצליים מכל הבחינות. בין אם מדובר בחתונה, בר מצווה או קידום תפקיד של אחד החברים למשרד- דרושה השקעה במישור הארגוני ובמישור המנהלתי. כאשר מדובר באירועים "שכיחים" ונפוצים יותר כמו חתונות, בר מצוות או מסיבות הפתעה- רובנו הגדול יודע כיצד להתמודד וכיצד להוציא לפועל אירוע שכזה. השאלות מתחילות לצוץ ולהופיע כאשר אנו נדרשים לתכנן אירועים מיוחדים ופחות נפוצים במסגרת מקומות פחות נפוצים. כך לדוגמא, הפקת אירוע במשרד עורכי דין הינה פעולה שמצריכה יותר השקעה מאשר הפקת אירוע במתנס הקרוב לביתכם. כיצד תוכלו להוציא לפועל אירוע במסגרות שהן טיפה פחות מקובלות? אנו נסייע לכם וננסה להאיר את עיניכם בנושא. כמו כן, תוכלו לקבל מידע נוסף בנושא באתר האינטרנטhttps://idans.co.il/%D7%94%D7%A9%D7%9B%D7%A8%D7%AA-%D7%A6%D7%99%D7%95%D7%93-%D7%9C%D7%90%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A2%D7%99%D7%9D
מהם השלבים להקמת אירוע מושלם?
כפי שכבר ציינו, רובנו יודעים מה נדרש על מנת להוציא לפועל מסיבת הפתעה לחבר או כיצד לארגן את מסיבת יום ההולדת שלנו. הבעיה במרכאות, מתחילה לצוץ כאשר אנו נדרשים להוציא לפועל אירועים במקומות פחות נפוצים. נניח ואתם רוצים להוציא לפועל אירוע במשרד עורכי דין. כיצד תעשו זאת?
ראשית, כמו בכל סוג של אירוע אנו נאפיין את האירוע. מה הסיבה שאנו חוגגים? כמה מוזמנים אמורים להגיע? אלו הן שאלות שיסייעו לנו בהמשך תהליך הפקת האירוע.
לאחר שהבנו מה האירוע דורש מאיתנו, ניתן לעבור לשלב ההכנות. בשלב זה אנו צריכים לארגן פיזית את חלל החדר או המשרד: אם מדובר באירוע מצומצם, כמו הרמת כוסית לרגל סגירת עסקה משמעותית, תוכלו לעשות זאת בחדר אחד. לעומת זאת, אם מדובר באירוע הרמת כוסית לרגל קידום אחד האנשים במשרד- סביר להניח שכמות האנשים תהייה גדולה יותר ולכן נצטרך לבחור חלל גדול יותר לאירוע בהתאמה. הכנות נוספות שתצטרכו לבצע במסגרת תכנון האירוע- כמות המזון והשתייה וסוג המזון אותו אתם בוחרים להביא לאירוע (אירועים כמו הרמת כוסית דורשים היערכות אחרת מבחינת המזון מאירועים כמו חתונה), ציוד הגברה ומערכות שמע בהתאם לסוג האירוע ולעיתים ישנם אירועים שדורשים מנחה לאורך האירוע.
כפי שציינו ואמרנו לפני כן, כל סוג של אירוע בכל מקום שבו תבחרו הוא אפשרי ובר ביצוע. השוני בין אירוע מוכר וידוע כמו חתונה לבין אירוע פרטי המשרד כזה או אחר, מצריך מכם להיערך בצורה שונה ועל כך הרחבנו ונגענו לפני כן. אל תתפשרו והפיקו האירוע הטוב ביותר בעיניכם!